Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży
Ogłoszenie o naborze nr 9277ARCHIWALNE z dnia 14.03.2017 r.
-
Oferty do
24
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: organizacji i archiwizacji
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji
Chodzież
ul. Marcinkowskiego 6
64-800 Chodzież
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego,
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
- pomoc rzecznikowi prasowemu w organizowaniu i prowadzeniu działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej,
- przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
- przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie,
- opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej,
- koordynowanie prac związanych z opracowywaniem propozycji zmian struktur organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizą stanu przyznanych etatów,
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy
- prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów, tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: 1 rok w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze
- Szkolenie archiwistów min. I stopnia
- Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Pracy, Kodek Postępowania Administracyjnego, o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach PSP (Zarządzenie Nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej)
- Prawo jazdy kat. B
- Dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu OFFICE
- Umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
- Umiejętność redagowania pism urzędowych
- Asertywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzj
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazy kat. B
- Kopia dokumentów potwierdzających ukończenie "Szkolenia archiwistów min. I stopnia"
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży
ul. Marcinkowskiego 6
64-800 Chodzież
Z dopiskiem: „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z III etapów:
• etap I - weryfikacja dokumentów – 27.03.2017 r.
• etap II - sprawdzian wiedzy – 29.03.2017 r.
• etap III - rozmowa kwalifikacyjna - 29.03.2017 r.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko” w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 24 marca 2017 r.
O złożeniu dokumentów w terminie decyduje: data dostarczenia dokumentów do sekretariatu Komendy.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do testu wiedzy zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Chodzieży i wejściu do budynku Komendy w dniu
27.03.2017 r. do godz. 15.00.
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II lub III oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko strasznego specjalisty ds. organizacji i archiwizacji znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (wejście do budynku Komendy) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży (http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/powiatowe-sluzby-inspekcje-i-straze/komenda-powiatowa-panstwowej-strazy-pozarnej-w-chodziezy)
Przewidywany termin zatrudnienia: IV.2017 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 67 22 23 300