Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży

Ogłoszenie o naborze nr 9277ARCHIWALNE z dnia 14.03.2017 r.

  • Oferty do
    24

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: organizacji i archiwizacji

Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji



Miejsce wykonywania pracy:

Chodzież

Adres urzędu:

ul. Marcinkowskiego 6
64-800 Chodzież

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno-biurowa w dni robocze od godz. 7:30 do godz. 15:30, praca w siedzibie jednostki • wyjazdy służbowe i szkolenia • częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie • narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe • miejsce pracy na trzeciej kondygnacji budynku • toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych • brak windy - konieczność poruszania się po budynku • brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym

ZAKRES ZADAŃ

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego,
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  • pomoc rzecznikowi prasowemu w organizowaniu i prowadzeniu działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej,
  • przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
  • przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie,
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej,
  • koordynowanie prac związanych z opracowywaniem propozycji zmian struktur organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizą stanu przyznanych etatów,
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów, tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 1 rok w administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze
  • Szkolenie archiwistów min. I stopnia
  • Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Pracy, Kodek Postępowania Administracyjnego, o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach PSP (Zarządzenie Nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu OFFICE
  • Umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Asertywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzj

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazy kat. B
  • Kopia dokumentów potwierdzających ukończenie "Szkolenia archiwistów min. I stopnia"

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży
    ul. Marcinkowskiego 6
    64-800 Chodzież

    Z dopiskiem: „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proces naboru składa się z III etapów:
•   etap I - weryfikacja dokumentów – 27.03.2017 r.
•   etap II - sprawdzian wiedzy – 29.03.2017 r.
•   etap III - rozmowa kwalifikacyjna - 29.03.2017 r.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko” w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 24 marca 2017 r.
O złożeniu dokumentów w terminie decyduje: data dostarczenia dokumentów do sekretariatu Komendy.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do testu wiedzy zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Chodzieży i wejściu do budynku Komendy w dniu
27.03.2017 r. do godz. 15.00.
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II lub III oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko strasznego specjalisty ds. organizacji i archiwizacji znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (wejście do budynku Komendy) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży (http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/powiatowe-sluzby-inspekcje-i-straze/komenda-powiatowa-panstwowej-strazy-pozarnej-w-chodziezy)
Przewidywany termin zatrudnienia: IV.2017 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 67 22 23 300



Liczba odwiedzin: 2855

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży

Udostępnił: Barbara Jeska-Sell

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 14.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×