Deklaracja dostępności serwisu nabory.kprm.gov.pl
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej nabory.kprm.gov.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Praca w służbie cywilnej .
Data publikacji strony internetowej: 2016-06-01.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-03-16.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- Serwis zawiera dokumenty PDF lub DOC, które nie zostały przygotowane przez KPRM. Dokumenty te nie posiadają właściwej struktury nagłówkowej lub są skanami dokumentów.
Informacja dla użytkowników z niepełnosprawnością:
- Nawigacja jest przyjazna dla osób niewidomych dzięki unikalnym tytułom podstron i porządkującej funkcji nagłówków.
- Kontrast tekstu do tła – dzięki temu materiały osadzone na stronie są czytelne także dla osób słabiej widzących.
Oświadczenie sporządzono dnia 2020-09-23.
Data aktualizacji deklaracji 2024-03-31.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą poruszać się po serwisie za pomocą klawisza TAB.
W całym serwisie włączony jest tzw. fokus, czyli domyślne oznaczenie aktywnego linka czy pola formularza. Fokus przemieszcza się po wszystkich widocznych elementach aktywnych strony w logicznej kolejności – klawisz TAB.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Potrzebujesz informacji w innej formie niż prezentowana na stronie internetowej? Skontaktuj się z nami. W zgłoszeniu podaj:
- adres internetowych strony, na której jest niedostępna dla Ciebie treść,
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- informacje, jaki sposób przekazania informacji jest dla Ciebie najwygodniejszy (np. druk powiększony, alfabet Braille’a, informacja dźwiękowa).
Uważasz, że na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do nas.
W sprawach związanych z dostępnością cyfrową i udostępnianiem treści z tej strony internetowej możesz skontaktować się z nami (czyli Wydziałem Kadr Służby Cywilnej w Departamencie Służby Cywilnej) mailowo - dsc@kprm.gov.pl lub telefonicznie - 22 694 68 76.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej, jak to możliwe, ale nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. Podamy wtedy nowy termin, w którym poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści opisanych w Twoim zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Departamentu Spraw Obywatelskich. Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związanych z dostępnością cyfrową, możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa.
Informacje o dostępności KPRM dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na stronie internetowej KPRM.