Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 9276ARCHIWALNE z dnia 14.03.2017 r.
-
Oferty do
24
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
Ośrodek Szkolenia KW PSP w Olsztynie
Olsztyn
Ośrodek Szkolenia KW PSP
ul. Poranna 41
11-041 Olsztyn
KW PSP
ul. Niepodległości 16
10-045 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa kancelaryjno-biurowa Ośrodka Szkolenia tj. ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji, archiwizacja wytworzonych przez komórkę organizacyjną dokumentów;
- opieka nad zasobami biblioteki OSz (ewidencja, udostępnianie zbiorów słuchaczom i pracownikom);
- pomoc techniczna w podejmowanych przez OSz działaniach prewencyjnych i edukacyjnych (pomoc w organizacji, przygotowanie materiałów, ulotek, sprzętu edukacyjnego itp.)
- prowadzenie bazy danych nt wyszkolenia oraz potrzeb szkoleniowych; sporządzanie świadectw ukończenia kursu/szkolenia po ich zakończeniu;
- zapewnienie funkcjonowania Ośrodka Szkolenia pod względem logistycznym tj. zakupy niezbędnych materiałów biurowych, materiałów dydaktycznych i innych niezbędnych do realizacji prowadzonych szkoleń, warsztatów itp.
- przygotowanie sal wykładowych do prowadzonych w nich zajęć pod względem technicznym i organizacyjnym;
- obsługa logistyczna kursantów (np. wydawanie pościeli osobom korzystającym z bazy noclegowej).
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy w administracji państwowej (samorządowej) lub w pracy biurowej
- znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2016 r., poz. 603, ze zm.) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 191, ze zm.);
- znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla PSP; (Dz.Urz.MSWiA.2013.27, ze zm.);
- umiejętność obsługi programów wspomagania pracy biurowej;
- niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej;
- umiejętności analityczne, odporność na stres, komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność;
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji publicznej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji związanych z naborem na powyższe stanowisko,
- kopie świadectw pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
KW PSP
ul. Niepodległości 16
10-045 Olsztyn
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W przypadku nie posiadania świadectw pracy (kontynuowanie pracy) proszę o dostarczenie zaświadczenia o świadczeniu pracy na rzecz obecnego pracodawcy w celu udokumentowania wymaganego stażu pracy/doświadczenia. Proponowane wynagrodzenie ok. 2100 zł brutto (łącznie z wysługą lat pracy).
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani (pisemnie lub telefonicznie) o terminie rozmowy wstępnej lub testów kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (~89) 522-95-25 -Wydział Kadr.
Informujemy, iż nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.