Polityka prywatności

Szanujemy Twoją prywatność jako użytkownika serwisu nabory.kprm.gov.pl. Zależy nam, abyś dokładnie wiedział, jak możesz chronić swoją prywatność. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z niniejszą Polityką prywatności.

  1. Korzystając z serwisu nabory.kprm.gov.pl akceptujesz zasady niniejszej Polityki prywatności.
  2. Wszelkie dane, jakie gromadzimy, pochodzą z następujących źródeł i są przetwarzane w poniższym celu i zakresie:
    • Informacje podawane dobrowolnie przez użytkownika:
      • jeżeli zapisałeś się do korzystania z newslettera (ogłoszenia na e-mail), wykorzystamy Twoje dane (adres e-mail, wybrane kryteria subskrypcji) w celu świadczenia tej usługi, tj. wysyłania do Ciebie wiadomości e-mail z ogłoszeniami,
      • jeżeli skorzystałeś z usługi Pomoc-baza (odpowiedzi na zapytania e-mailowe), wówczas Twoje dane (adres e-mail, ew. imię, nazwisko, numer telefonu) wykorzystamy, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie.
    • Informacje podawane przez pracownika urzędu (redaktora ogłoszeń) – imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, nazwa komórki organizacyjnej, nazwa urzędu przetwarzamy, aby utworzyć i utrzymać konto w serwisie, służące do publikowania ogłoszeń o naborach oraz wyników naborów.
    • Informacje zamieszczane przez pracownika urzędu – tj. wyniki naborów, zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość osoby wybranej do zatrudnienia są wymagane przez przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.
    • Informacje uzyskiwane przez nas podczas korzystania z serwisu – wśród nich mogą się znaleźć:
      • informacje w dziennikach serwerów – nasze serwery automatycznie zapisują takie dane, jak żądanie strony wysyłane przez użytkownika, datę i godzinę żądania, dane urządzenia (np. model sprzętu), typ przeglądarki, język przeglądarki, typ systemu operacyjnego, adres IP oraz tzw. pliki cookies,
      • adres IP – każdy komputer podłączony do sieci Internet ma przypisany niepowtarzalny numer, czyli adres IP; na jego podstawie można np. zidentyfikować kraj, z którego dany użytkownik łączy się z siecią,
      • pliki cookies (tzw. ciasteczka) – niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty (komputer, smartfon itp.); używamy plików cookies, aby:
        • ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny - pliki cookies rozpoznają urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlają stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
        • tworzyć anonimowe statystyki serwisu - dzięki temu możemy lepiej poznać oczekiwania naszych użytkowników i rozwijać serwis tak, by był on jeszcze bardziej przyjazny.
    Najczęściej przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies na komputerze czy smartfonie użytkownika. Jednak możesz samodzielnie zarządzać tymi plikami, w tym zablokować je. Wystarczy wybrać w przeglądarce opcję odrzucania plików cookies, ale wtedy niektóre funkcje serwisu mogą nie działać poprawnie.
  3. Obsługę serwisu zapewnia zewnętrzny podmiot – DirektPoint sp. j. Natomiast hosting serwisu oraz łącze telekomunikacyjne dla serwerów zapewnia Centuria sp. z o.o. Na mocy umów zawartych na te usługi ww. podmiotom zostały powierzone dane osobowe. Są one przetwarzane zgodnie z niniejszą Polityką prywatności oraz przy zastosowaniu odpowiednich środków ochrony poufności, integralności i bezpieczeństwa informacji.
  4. Zbierane dane służą do zapewnienia świadczenia usług oferowanych w serwisie oraz do celów administracyjnych i statystycznych, a także do ochrony serwisu.
  5. Analizujemy gromadzone dane korzystając z rozwiązań zewnętrznych dostawców. Aktualnie używamy Google Analytics. To narzędzie działa w oparciu o pliki cookie, jednak nie udostępnia danych umożliwiających identyfikację osób. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami polityki prywatności Google Analytics.
  6. Zdajemy sobie sprawę, że ponosimy odpowiedzialność za ochronę Twoich danych. Kwestie bezpieczeństwa traktujemy niezwykle poważnie. Dlatego dokładamy starań, aby chronić serwis przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich oraz kontrolujemy nasze metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji. Stosujemy m.in. firewall, urządzenia zabezpieczające serwer, urządzenia szyfrujące oraz fizyczne środki bezpieczeństwa. Dostępu do danych udzielamy jedynie tym pracownikom i podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby realizować cele opisane w niniejszej Polityce prywatności i wyłącznie w zakresie, jaki jest konieczny do tej realizacji.
  7. Jeśli zmienią się zasady niniejszej Polityki prywatności obowiązującej w serwisie, niezwłocznie zamieścimy odpowiednie modyfikacje na tej podstronie.

Dane osobowe – klauzula informacyjna

(dotyczy usług newslettera (ogłoszenia na e-mail) i Pomoc-baza (odpowiedzi na zapytania e-mailowe) oraz danych redaktorów ogłoszeń) Przestrzegamy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO, Dz. Urz. UE L 119).

  1. Kto jest administratorem Twoich danych?
    Administratorem Twoich danych osobowych jest Szef Służby Cywilnej z siedzibą w Warszawie, przy Al. Ujazdowskich 1/3 (00-583). Możesz się z nim skontaktować e-mailem: dsc@kprm.gov.pl lub pocztą tradycyjną kierowaną na powyższy adres.
  2. Jak możesz skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych?
    Możesz to zrobić e-mailem: iod@kprm.gov.pl
  3. W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?
    Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu świadczenia usługi newslettera (ogłoszenia na e-mail) oraz Pomoc-baza (odpowiedzi na zapytania e-mailowe). Dane redaktorów ogłoszeń przetwarzamy wyłącznie w celu utworzenia i utrzymania konta redaktora, które umożliwia upowszechnianie informacji o wolnych stanowiskach pracy oraz w celu kontaktu z Tobą. Dane powierzamy (udostępniamy) podmiotom zewnętrznym, które w naszym imieniu obsługują informatycznie usługę (DirektPoint sp. j. oraz Centuria sp. z o.o.).
  4. Jak nie przetwarzamy Twoich danych?
    Twoje dane osobowe nie są podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani profilowania.
  5. Na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane?
    Dane te możemy przetwarzać wyłącznie na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). W każdym czasie możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych. Aby to zrobić, napisz do nas na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej. W ramach usługi newslettera (ogłoszenia na e-mail) możesz też kliknąć link podany w otrzymanym e-mailu. Pamiętaj jednak, że cofnięcie zgody nie działa wstecz – przetwarzanie będzie legalne do momentu cofnięcia zgody. Natomiast dane redaktorów ogłoszeń przetwarzamy, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych, tj. obowiązku zapewnienia warunków do upowszechniania informacji o wolnych stanowiskach pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 15 ust. 1 pkt 8 ustawy z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).
  6. Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
    Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres korzystania przez Ciebie z usługi newslettera (ogłoszenia na e-mail), a więc dopóki nie wycofasz zgody na ich przetwarzanie. W przypadku usługi Pomoc-baza (odpowiedzi na zapytania e-mailowe), Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do udzielenia Ci odpowiedzi, chyba że wcześniej wycofasz zgodę na ich przetwarzanie. Wówczas nie będziemy mogli udzielić Ci odpowiedzi. Jeśli jesteś redaktorem ogłoszeń, Twoje dane przetwarzamy do momentu likwidacji bazy ogłoszeń i przez kolejne 5 lat.
  7. Czy Twoja zgoda jest obowiązkowa?
    Nie. Swoje dane podajesz dobrowolnie. Masz prawo nie wyrazić zgody na przetwarzanie danych osobowych. Pamiętaj jednak, że wówczas nie będziemy mogli świadczyć dla Ciebie usług.
  8. Jakie masz uprawnienia względem Twoich danych?
    Masz prawo żądać od administratora danych dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie możesz przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
    Masz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  9. Skąd pochodzą dane dotyczące redaktorów ogłoszeń?
    Twoje dane – jako pracownika urzędu – pozyskujemy od dyrektora generalnego (kierownika) urzędu, w którym pracujesz.
  10. Jakie kategorie danych dotyczących redaktorów ogłoszeń przetwarzamy?
    Są to służbowe dane pracownicze.

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×