Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie

Ogłoszenie o naborze nr 11005ARCHIWALNE z dnia 16.05.2017 r.

  • Oferty do
    30

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: finansowych

Zespołu Administracyjno- Gospodarczego



Miejsce wykonywania pracy:

Stargard

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie ul. Warszawska 29, 73-110 Stargard

WARUNKI PRACY

praca wykonywana w warunkach normalnych- biurowych, 1 piętro , pokój jednoosobowy , przechodni, praca od poniedziałku do piątku, 8 godzinny dzień pracy, praca przy monitorze ekranowym, oświetlenie naturalne i sztuczne

ZAKRES ZADAŃ

  • realizacja zadań administratora konta Portal Usług Elektronicznych
  • prowadzenie gospodarki mandatowej oraz koordynacja i rozliczanie mandatów karnych za pośrednictwem systemu teleinformatycznego PUE
  • przyjmowanie wniosków za dojazdy miesięczne funkcjonariuszy, weryfikacja ich pod wzgędem rachunkowo- formalnym i przekazywanie do komórki finansowej w KWP w Szczecinie w celu dalszej realizacji
  • rozliczanie delegacji służbowych, naliczanie równoważnika pieniężnego za przejazdy do szkół
  • wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu funkcjonariuszy i pracowników Policji
  • bieżąca obsługa Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie naliczania świadczeń finansowych pracowników Policji
  • stała współpraca z KWP w Szczecinie w przekazywaniu niezbędnych dokumentów dotyczących funkcjonariuszy i pracowników Policji w celu dalszego przetwarzania przez Wydział Finansów, Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji i Wydział Transportu
  • ewidencjonowanie, sprawdzanie pod względem rachunkowo- formalnym i przekazywanie do komórki finansowej w KWP w Szczecinie dokumentacji dot. rozliczania usług holowniczych i za parkowanie
  • przyjmowanie wpłat gotówkowych wynikających z bieżącej organizacji pracy komendy i przekazywanie do rozliczenia KWP w Szczecinie

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 2 lata w obszarze finansów
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (MS Word, MS Excel)
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o Policji, Rozporzadzenie Rady Ministrów w sprawie postępowania w zakresie formularzy mandatu karnego, mandatów karnych generowanych przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego ...
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • dyspozycyjność i zaangażowanie
  • wysoka kultura osobista

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.05.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie, ul. Warszawska 29, 73-110 Stargard
    lub osobiście (od poniedziałku do piątku) w sekretariacie pok. 107 w godz. od 7,30 do 15,30 z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Stargardzie przed upływem tego terminu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2812

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie

Udostępnił: Wiesława Jeglińska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 16.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×