Komenda Miejska Policji w Kaliszu
Ogłoszenie o naborze nr 11004ARCHIWALNE z dnia 16.05.2017 r.
-
Oferty do
26
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: finansów i zaopatrzenia
Wydział Finansów i Zaopatrzenia
Kalisz
Komenda Miejska Policji w Kaliszu
ul. Kordeckiego 36
62-800 Kalisz
Komenda Miejska Policji w Kaliszu
ul. Jasna 1-3
62-800 Kalisz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - koordynacja zapewnienia niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby KMP w Kaliszu,
- - koordynacja zadań w zakresie działalności finansowej, inwestycyjno-remontowej, mieszkaniowej i administracyjnej,
- - nadzór nad całokształtem zagadnień związanych z organizacją, funkcjonowaniem, wyposażeniem i eksploatacją urządzeń, sprzętu i materiałów w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Finansów i Zaopatrzenia,
- - uczestniczenie w opracowywaniu planów pracy i zadań dla Wydziału Finansów i Zaopatrzenia,
- - opracowywanie i przygotowywanie decyzji administracyjnych Komendanta Miejskiego Policji w Kaliszu, które pozostają w kompetencji Wydziału Finansów i Zaopatrzenia,
- - koordynacja prac związanych z przeprowadzaniem inwentaryzacji urządzeń, wyposażenia i sprzętu oraz wykonywanymi w tym zakresie wybrakowaniami,
- - zastępowanie Naczelnika Wydziału Finansów i Zaopatrzenia KMP w Kaliszu w przypadku jego nieobecności w pracy w pełnym zakresie z prawem podejmowania decyzji oraz podpisywanie w jego imieniu dokumentów,
- - nadzorowanie gospodarki transportowej,
- - nadzorowanie postępowań szkodowych,
- - archiwizowanie dokumentacji wytworzonej i służbowo wykorzystanej na stanowisku służbowym,
- - obsługa kancelaryjno-biurowa, spis (kontrolka) prowadzonych spraw, rozliczanie wykorzystania czasu pracy, obsługa komputerowa stanowiska pracy, udział w rozliczaniu przydzielonych spraw w sekretariacie,
- - przestrzeganie przepisów dotyczących tajemnicy służbowej i państwowej oraz przepisów BHP i Ppoż,
- - ochrona danych osobowych oraz dokumentacji niejawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: 5 lat w administracji publicznej
- - znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania),
- - wiedza specjalistyczna, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań,
- - umiejętności analityczne i obsługi programów komputerowych,
- - odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- - staż pracy na stanowiskach kierowniczych: 2 lata,
- - przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych,
- - kreatywność,
- - umiejętność pracy w zespole,
- - samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji,
- - ocenianie i wyciąganie wniosków z posiadanych informacji,
- - przewidywanie długotrwałych skutków podjętych decyzji.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.).
- - list motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu,
- - kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.05.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Wydział Ogólny
ul. Jasna 1-3
62-800 Kalisz
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 62-76-551-35.
2) Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do wzięcia osobistego udziału
w postępowaniu rekrutacyjnym.
3) Listy kandydatów spełniających wymagania formalne umieszczone zostaną na stronie BIP
KMP w Kaliszu pod numerem ogłoszenia.
4) Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test
wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, (w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się
możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy).
5) Wynagrodzenie według mnożnika 1.70 kwoty bazowej (tj. 3.185,53 zł. brutto + wysługa lat).
6) Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Wydziału Ogólnego KMP w Kaliszu lub
przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego).
7) Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.