Komenda Powiatowa Policji w Łobzie

Ogłoszenie o naborze nr 16831ARCHIWALNE z dnia 19.10.2017 r.

  • Oferty do
    8

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: Kadr i Szkolenia

Komenda Powiatowa Policji w Łobzie



Miejsce wykonywania pracy:

Łobez

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Łobzie
ul. Woj. Polskiego 2,
73-150 Łobez

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie pracy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godz. dziennie z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Budynek nie jest wyposażony w windę towarową, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie czynności kancelaryjno-biurowej w zakresie obsługi kadrowej policjantów i pracowników Policji związanej z przebiegiem służby i pracy;
  • Rozpoznawanie potrzeb, planowanie i organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego: sporządzanie zapotrzebowania na szkolenia zawodowe i szkolenia z zakresu doskonalenia zawodowego, kierowanie do szkół resortowych;
  • Sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników Policji;
  • Prowadzenie rejestru kart urlopowych, wykorzystania urlopów oraz absencji chorobowej policjantów i pracowników Policji;
  • Codzienna obsługa Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w zakresie podmodułu KADRA, KARTOTEKI OSOBOWEJ I ABSENCJI oraz Rejestru Czasu Pracy (RCP);
  • Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych policjantów i pracowników Policji;
  • Opracowywanie i przygotowywanie projektów wniosków awansowych policjantów na wyższe stanowiska służbowe oraz podwyższania dodatków, wnioski o mianowanie na stopnień policyjny, wnioski o nadanie orderu-odznaczenia: Brązowy Krzyż Zasługi, za Długoletnią służbę, Zasłużony Policjant, za Zasługi dla Obronności Kraju, za Zasługi dla Policji;
  • Comiesięczne sporządzanie meldunków statystycznych o stanie Kadr;
  • Comiesięczne wprowadzanie danych o stanie etatowo-kadrowym policjantów i pracowników Policji do Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji (SESPOL);
  • Comiesięczne sporządzanie informacji o stanie etatowo-kadrowym policjantów;
  • Prowadzenie książki etatowej;
  • Wystawianie skierowań oraz nadzór nad terminowością badań profilaktycznych całego stanu osobowego jednostki;
  • Ustalanie uprawnień pracowników do nagrody jubileuszowej i innych świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w tym zakresie;
  • Realizacja przydzielonych zadań obronnych;
  • Archiwizacja dokumentów;
  • Obsługa programu Płatnik, SWOP, Word, Exel.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie średnie ogólne
  • staż pracy: 6 miesięcy w dziale personalnym – wiedza specjalistyczna, która warunkuje odpowiedni poziom merytorycznych realizowanych zadań;
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, mile widziana znajomość aktów normatywnych z zakresu prawa policyjnego;
  • Biegła umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego Office lub OpenOffice;
  • Komunikatywność oraz umiejętność współpracy;
  • Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów ustawy o Policji oraz ustawy o służbie cywilnej;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie profil administracyjno-biurowy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Jednoosobowe Stanowisko ds. Kadr i Szkolenia
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Woj. Polskiego 2
    73-150 Łobez

    z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 16831”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wymienione w ogłoszeniu oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.
Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie poszczególnych etapach selekcji.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w komórce kadrowej przed upływem tego terminu.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-561-55-81



Liczba odwiedzin: 2856

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Łobzie

Udostępnił: Mariusz Jarzębski

Komórka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Łobzie

Wprowadzono: 19.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×