Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Ogłoszenie o naborze nr 62312ARCHIWALNE z dnia 11.03.2020 r.

  • Oferty do
    24

    marca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: Jednoosobowe Stanowisko ds. Łączności i Informatyki - informatyk

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach



Miejsce wykonywania pracy:

Szamotuły

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach, ulica Polna 3, 64-500 Szamotuły

WARUNKI PRACY

Praca jednozmianowa w pomieszczeniach, przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie) i sztucznym oświetleniu w siedzibie urzędu oraz praca poza siedzibą urzędu - w terenie, w pozamiejscowych komórkach organizacyjnych Komendy, wyjazdy służbowe, wysiłek fizyczny. Brak windy, brak odpowiednio przystosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych. Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych, bieżąca pomoc w zakresie informatyki dla użytkowników stanowisk komputerowych,
  • zlecanie przeglądów i napraw serwisowych sprzętu elektronicznego, pełnienie obowiązków administratora lokalnego systemów informatycznych,
  • instalowanie i czuwanie nad certyfikatami mobilnych urządzeń dostępowych, prowadzenie dokumentacji organizacyjnej, technicznej i ewidencyjnej łączności,
  • kontrola poprawności wykorzystania przydzielonych środków łączności oraz bieżące szkolenie i instruowanie o sposobie użytkowania,
  • prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu łączności i informatyki, zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały eksploatacyjne i sprzęt informatyczny,
  • 10. Nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytkowanie majątku oraz nadzorowanie wszelkich napraw i usuwanie awarii, usterek powstałych w wyniku użytkowania sprzętu lub materiałów oraz ich konserwacją, wymiana materiałów eksploatacyjnych tzn. tonery, kasety barwiące, papier termiczny,
  • wykonywanie zadań związanych z administrowaniem stanowiska ODN, dokonywanie kontroli stanu technicznego sieci oraz poprawności działania centrali wewnętrznej KPP,
  • przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania, wprowadzanie i przetwarzanie danych z dokumentów rejestrujących do policyjnych baz danych,
  • podłączanie komputerów oraz innych urządzeń do sieci komputerowej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe dowolny wyższy
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych,
  • dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi,
  • umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i ich usuwanie.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe dowolny wyższy
  • komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
    Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia
    ul. Polna 3
    64-500 Szamotuły

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Szamotułach, ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.szamotuly@po.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

list motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego
w ogłoszeniu
• oświadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
• kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu
• wysokość mnożnika 1,5600 plus dodatek za wysługę lat
• dokumenty można składać osobiście w Komendzie Powiatowej Policji
w Szamotułach lub za pośrednictwem firm świadczących usługi pocztowe (liczy się data stempla pocztowego),
• dodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 61 29 31 325 lub 61 29 31 293,
• zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,
• metody i techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna (w zależności od ilości złożonych aplikacji, zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy),
• dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
• wynik postępowania zostanie umieszczony na stronie BIP KPP w Szamotułach pod numerem ogłoszenia,
• oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone.




Liczba odwiedzin: 2959

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Udostępnił: Marcin Łowigus

Komórka organizacyjna: Wydział Kryminalny

Wprowadzono: 11.03.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×