Archiwum Państwowe w Lesznie

Ogłoszenie o naborze nr 17131ARCHIWALNE z dnia 26.10.2017 r.

  • Oferty do
    7

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

Archiwum Państwowego w Lesznie



Miejsce wykonywania pracy:

Leszno

Adres urzędu:

ul. Ludwika Solskiego 71, 64-100 Leszno

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno - biurowego. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem.

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizacja operacji rachunkowo-finansowych – dokonywanie płatności związanych z działalnością jednostki, przygotowywanie i podpisywanie elektronicznych przelewów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową, współpraca z bankami w zakresie prowadzenia rachunków bankowych jednostki, kompletowanie dokumentacji rachunkowo-finansowej zgodnej z ustawą o finansach publicznych, kontrolowanie zgodności operacji finansowych z planem finansowym.
  • Zajmowanie się planowaniem finansowym i sprawozdawczością finansową – przygotowywanie projektów planów finansowych w celu zapewnienia środków na finansowanie jednostki, sporządzanie miesięcznych kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych.
  • Prowadzenie spraw pracowniczych – sporządzanie list płac oraz innych dokumentów płacowych, rozliczanie pracowników z tytułu ubezpieczeń społecznych i podatków, dokonywanie czynności wynikających z nawiązania i rozwiązania stosunku pracy oraz wynikających z toku pracy w celu prawidłowego prowadzenia spraw pracowniczych, kompletowanie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie sprawozdań.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  • Opracowywanie projektów wewnętrznych procedur finansowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie średnie ekonomiczne: ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej lub wyższe ekonomiczne: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub wyższe uzupełnione ekonomicznymi studiami podyplomowymi
  • staż pracy: 6 lat pracy w księgowości: w przypadku posiadania wykształcenia średniego ekonomicznego lub 3 lata pracy w księgowości: w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego lub wykształcenia wyższego uzupełnionego ekonomicznymi studiami podyplomowymi
  • znajomość przepisów finansowo-księgowych, podatkowych i o ubezpieczeniach społecznych, analityczne myślenie, komunikatywność, prognozowanie, rzetelność, obsługa urządzeń biurowych, działanie w sytuacjach stresowych
  • W przypadku niespełnienia żadnego z wymagań w zakresie wykształcenia i praktyki w księgowości: wpis do rejestru biegłych rewidentów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: 2 lata praca w księgowości w sektorze finansów publicznych
  • wpis do rejestru biegłych rewidentów, certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • umiejętność redagowania pism, znajomość przepisów prawa pracy, obsługa specjalistycznych programów komputerowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.11.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Lesznie
    ul. Ludwika Solskiego 71
    64-100 Leszno

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2886

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Lesznie

Udostępnił: Elżbieta Olender

Komórka organizacyjna: Dyrektor

Wprowadzono: 26.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×