Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koninie

Ogłoszenie o naborze nr 9342ARCHIWALNE z dnia 16.03.2017 r.

  • Oferty do
    21

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administracyjno-księgowych

Zespół ds. administracyjno-finansowych



Miejsce wykonywania pracy:

Konin

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koninie
ul. Kościuszki 37B
62-500 Konin

WARUNKI PRACY

- praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00; - praca w siedzibie Inspektoratu; - praca przy powszechnie stosowanych w pracy biurowej urządzeniach; - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; - wyjazdy służbowe; - praca w budynku parterowym, nieposiadającym podjazdów, toalety przystosowane do osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • wprowadzanie dokumentów do komputerowego systemu finansowo - księgowego jPROBIT,
  • sprawdzanie rachunków, faktur, delegacji i innych dokumentów pod względem formalno - rachunkowym oraz dekretowanie,
  • prowadzenie księgowej ewidencji analitycznej chorób zakaźnych zwierząt,
  • pomoc w sporządzaniu sprawozdań dotyczących chorób zakaźnych zwierząt,
  • rozliczanie zużytych materiałów oraz uzgadnianie stanów magazynowych,
  • prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy,
  • prowadzenie spraw socjalnych zgodnie z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
  • zajmowanie się działalnością szkoleniową,
  • prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,
  • prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich,
  • sporządzanie uzgodnień sald wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń,
  • sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań dot. kadr,
  • współpraca ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników,
  • organizacja szkoleń w zakresie BHP,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Prawo jazdy kat.B
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Znajomość podstawowych zasad rachunkowości
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Znajomość programów jPROBIT, TREZOR, NBE
  • znajomość ustawy o rachunkowości

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koninie
    ul. Kościuszki 37B
    62-500 Konin

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 632429573. Oferty można składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą. W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są po upływie trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem.



Liczba odwiedzin: 2495

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koninie

Udostępnił: Karina Mamcarz

Komórka organizacyjna: Zespól ds. finansowo-księgowych

Wprowadzono: 16.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×