Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu

Ogłoszenie o naborze nr 17352ARCHIWALNE z dnia 31.10.2017 r.

  • Oferty do
    13

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: finansów

Sekcja ds. finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Kalisz

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu, ul. Nowy Świat 40-42, 62-800 Kalisz

WARUNKI PRACY

• praca biurowa, 8-godzinna dobowa norma czasu, przeciętnie 40 godz. w tygodniu, • wyjazdy służbowe, • częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy, • narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym/naturalnym oświetleniu, • konieczność poruszania się po budynku - brak windy, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym, • praca na pierwszym piętrze

ZAKRES ZADAŃ

  • współpraca przy opracowywaniu materiałów dotyczących planowania budżetu oraz jego realizacji
  • sporządzanie list płac wynagrodzeń oraz wszystkich dodatkowych wypłat
  • obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji do Urzędu Skarbowego o dochodach i potrąconym podatku
  • zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowanie pracowników i ich rodzin
  • prowadzenie rejestru płac
  • sporządzanie kwartalnych sprawozdań o wynagrodzeniach do GUS
  • prowadzenie obrotu gotówkowego i bezgotówkowego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
  • praktyczna wiedza z zakresu księgowości i rachunkowości budżetowej
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (nie dotyczy kobiet)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • dyspozycyjnośc
  • umiejętność planowania i organizacji pracy
  • samodzielność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.11.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu, ul. Nowy Świat 40-42 , 62-800 Kalisz

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3093

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu

Udostępnił: Radosław Marek

Komórka organizacyjna: Sekcja kadr i organizacji

Wprowadzono: 31.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×