Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
Ogłoszenie o naborze nr 17354ARCHIWALNE z dnia 31.10.2017 r.
-
Oferty do
8
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: wykroczeń
Wydział Prewencji
Ostrów Mazowiecka
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. płk. Karola Piłata 12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie rejestrów dotyczących spraw o wykroczenia oraz teczek zagadnieniowych w tym zakresie.
- Kompletowanie materiałów dotyczących wniosków o ukaranie.
- Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia prowadzonych przez policjantów oraz informowanie przełożonych o stwierdzonych nieprawidłowościach.
- Sporządzanie zbiorczych zestawień mandatów karnych i wniosków o ukaranie sporządzonych przez funkcjonariuszy jednostki
- Prowadzenie korespondencji z uprawnionymi podmiotami w zakresie spraw o wykroczenia: Sąd Prokuratura, firmy ubezpieczeniowe.
- Wprowadzanie co dziennie postanowień, wyroków, rejestrowanie i zakańczanie spraw o wykroczenia w systemie eRSOW.
- Wprowadzanie co miesiąc do systemu SESPOL danych dotyczących zakończonych spraw o wykroczenia.
- Prowadzenie rejestru wokand i ich uzupełnianie.
- Sprawdzanie karalności osób ukaranych za wykroczenia drogowe, na które sporządzono wnioski o ukaranie
- Dostarczanie praw jazdy, wniosków o ukaranie oraz dokumentacji dotyczącej spraw o wykroczenia do właściwych organów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w administracji lub pracy biurowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w administracji lub pracy biurowej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
Sekretariat komendanta
ul. Karola Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:”Ogłoszenie w korpusie służby cywilnej
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia pod telefonem nr (029) 7469223