Komenda Miejska Policji w Kaliszu

Ogłoszenie o naborze nr 11001ARCHIWALNE z dnia 16.05.2017 r.

  • Oferty do
    26

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: zapewnienia danych statystycznych i ewidencyjnych

Wydział Ruchu Drogowego KMP w Kaliszu



Miejsce wykonywania pracy:

Kalisz

Komenda Miejska Policji w Kaliszu
ul. Kordeckiego 36
62-800 Kalisz

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Kaliszu
ul. Jasna 1-3, 62-800 Kalisz

WARUNKI PRACY

praca na I piętrze, brak windy, praca przy komputerze, brak odpowiednio dostosowanych toalet

ZAKRES ZADAŃ

  • - sprawdzanie i weryfikacja pod względem merytoryczno-formalnym kart wypadków drogowych,
  • - wprowadzanie zdarzeń do systemu komputerowego -System Ewidencji Wypadków i Kolizji,
  • - prowadzenie ewidencji sprzętu i wyposażenia znajdującego się na stanie Wydziału Ruchu Drogowego oraz bieżące monitorowanie czasokresu ważności legalizacji przyrządów kontrolno-pomiarowych,
  • - wdrażanie przewidzianego trybu modyfikacji błędnie wprowadzonych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji danych zawartych w kartach Prd 5/1 i Mrd 2/2,
  • - wyjaśnianie stwierdzonych nieprawidłowości zawartych w kartach wypadków drogowych,
  • - sporządzanie zestawień do Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Poznaniu z mierników prędkości,
  • - wprowadzanie do systemu wpływających do Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Kaliszu kart Prd 5/1 i Mrd 2/2 oraz weryfikacja danych GPS w wypadkach drogowych,
  • - prowadzenie czynności w ramach kontroli doraźnej sporządzanych przez funkcjonariuszy kart Prd 5/1 poprzez ich weryfikacje z zestawieniami zdanych mandatów karnych, celem zgodności liczby sporządzanych kart Prd 5/1,
  • - pod nieobecność specjalisty ds. statystyki przejęcie obowiązków w zakresie gromadzenia bieżących danych dotyczących zaistniałych zdarzeń drogowych – rejestracja zdarzeń (kolizje, wypadki drogowe), monitorowanie wypadków drogowych i wprowadzanie kart Mrd 2/2, prowadzenie rejestrów wydawania/zdawania notatników służbowych. Bieżące wprowadzanie danych do systemów informatycznych w zakresie kart Prd 5/1, Mrd 2/1 i Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości Policji,
  • - archiwizowanie dokumentacji wytworzonej i służbowo wykorzystanej na stanowisku służbowym,
  • - obsługa kancelaryjno-biurowa, spis (kontrolka) prowadzonych spraw, rozliczanie wykorzystania czasu pracy, obsługa komputerowa stanowiska pracy, udział w rozliczaniu przydzielonych spraw w sekretariacie,
  • - przestrzeganie przepisów dotyczących tajemnicy służbowej i państwowej oraz przepisów BHP i Ppoż.,
  • - ochrona danych osobowych oraz dokumentacji niejawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • - prowadzenie dziennika rejestru zatrzymanych dowodów rejestracyjnych,
  • - prowadzenie podręcznych rejestrów techniki policyjnej, łączności i informatyki, kwaterunkowego, gospodarczego, biurowego, medycznego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 1 rok w administracji publicznej
  • - znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania),
  • - poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • - wiedza specjalistyczna, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań,
  • - umiejętności analityczne
  • - umiejętność obsługi programów komputerowych,
  • - odpowiedzialność, rzetrlność, systematyczność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • - przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych
  • - kreatywność , umiejętność pracy w zespole ,samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji , ocenianie i wyciąganie wniosków z posiadanych informacji , przewidywanie długotrwałych skutków podjętych decyzji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych ,
  • - umiejętność pracy w zespole,
  • - samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji,
  • - ocenianie i wyciąganie wniosków z posiadanych informacji,
  • - przewidywanie długotrwałych skutków podjętych decyzji,
  • - kreatywność.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • - list motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu,
  • - kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Kaliszu
    Wydział Ogólny
    ul. Jasna 1-3
    62-800 Kalisz

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

1) list motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego
w ogłoszeniu,
2) kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej,
3) dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 62-76-551-35,
4) zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do wzięcia osobistego udziału
w postępowaniu rekrutacyjnym,
5) listy kandydatów spełniających wymagania formalne umieszczone zostaną na stronie BIP
KMP w Kaliszu pod numerem ogłoszenia,
6) metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test
wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, (w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się
możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy),
7) wynagrodzenie według mnożnika 1.4037 kwoty bazowej (tj. 2.630,31 zł. brutto + wysługa
lat),
8) dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Wydziału Ogólnego KMP w Kaliszu
lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego),
9) dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.



Liczba odwiedzin: 2986

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Kaliszu

Udostępnił: Angelika Nowakowska

Komórka organizacyjna: Wydział Ogólny

Wprowadzono: 16.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×