Komenda Powiatowa Policji w Gostyniu

Ogłoszenie o naborze nr 5422ARCHIWALNE z dnia 11.11.2016 r.

  • Oferty do
    21

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: kryminalnych

Wydział Kryminalny



Miejsce wykonywania pracy:

Gostyń

Adres urzędu:

63-800 Gostyń ul. Wrocławska 44

WARUNKI PRACY

praca biurowa, sztuczne oświetlenie, praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy Brak wind, budynek nieprzystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych, Rejestru Druków Przekazywanych do Zespołu Finansów,Zaop. Łączności i Informatyki
  • przekazywanie druków statystycznych oraz rejestracyjnych dotyczących postępowań przygotowawczych do Zespołu Finansów, Zaop. Łączności i Informatyki
  • przekazywanie akt zakończonych postępowań wraz z dowodami rzeczowymi oraz pozostałej korespondencji do Prokuratury Rejonowej w Gostyniu
  • obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału Kryminalnego
  • sporządzanie projektów pism i dokumentów na polecenie naczekników
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wpływających oraz sporządzanych w sekretariacie
  • powielanie pism i przepisów na polecenie naczelników
  • prowadzenie akt (teczek) zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt własnych i naczelników oraz rejestrowanie pism w formularzach spisu spraw
  • przygotowywanie i przekazywanie akt własnych i naczelników do archiwum
  • protokółowanie narad Wydziału

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 6 miesięcy na stanowiskach administracyjno-biurowych w obszarze związanym z ochroną bezpieczeństwa publicznego lub wymiaru sprawiedliwości
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • samodzielność oraz kreatywność
  • systematyczność oraz dyspozycyjność
  • dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne"
  • umiejętność obsługi komputera

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228 ze zmianami)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu
  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.11.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji 63-800 Gostyń ul. Wrocławska 44

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 65 5758325
Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do wzięcia osobistego udziału w postępowaniu
Listy kandydatów spełniających wymagania formalne umieszczone zostaną na stronie BIP KPP w Gostyniu pod numerem ogłoszenia
Wynagrodzenie wg. mnożnika 1,000 kwoty bazowej tj. 1.873,84 zł + wysługa lat
Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie KPP w Gostyniu lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego)
Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi



Liczba odwiedzin: 3196

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Gostyniu

Udostępnił: Mariusz Wilk

Komórka organizacyjna: Kadry

Wprowadzono: 11.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×