Archiwum Akt Nowych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 5424ARCHIWALNE z dnia 14.11.2016 r.
-
Oferty do
25
listopada
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik oddziału
do spraw: informatyzacji
Oddział VI Informatyzacji
Warszawa
02-103 Warszawa, ul. Hankiewicza 1
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Koordynowanie zadań związanych z organizacją prac oddziału w celu sprawnego działania Archiwum
- Sporządzanie planu pracy, sprawozdań, zestawień i analiz w zakresie przedmiotu działania oddziału
- Wykonywanie działania z zakresu kontroli zarządczej dla zapewnienia realizacji celów i zasad
- Administrowanie siecią komputerową Archiwum Akt Nowych
- Wdrażanie polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego
- Sprawowanie opieki technicznej nad sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
- Budowanie i administrowanie aplikacji bazodanowych, wdrażanie projektów informatycznych w celu rozwoju systemu informatycznego w Archiwum Akt Nowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy na stanowisku informatycznym
- wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
- umiejętność obsługi biblioteki taśmowej IBM Tivoli Storage Manager
- znajomość systemów operacyjnych
- znajomość sprzętu sieciowego i zagadnień związanych z budową sieci LAN, WAN
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci
- znajomość baz danych m.in. MySQL, MS Access
- znajomość języka programowania PHP, języka zapytań SQL
- angielski umożliwiający czytanie dokumentacji technicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe • wykształcenie wyższe informatyczne i/lub pochodne techniczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w kierowaniu zasobami ludzkimi
- szkolenia dot.: Administrowania Systemami Linux, Administrowania siecią komputerową, bezpieczeństwa sieci komputerowej
- angielski na poziomie B1
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzajacych poziom znajomości języka obcego lub oświadczenie o znajomości języka obcego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.11.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Akt Nowych
Hankiewicza 1
02-103 Warszawa
Kancelaria - pokój 101 I piętro;
od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 -16.00.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "kierownik oddziału informatyzacji" wraz z podaniem nr ogłoszenia BIP.Oferty nie spełniające wymogów formalnych, złożone lub uzupełnione po terminie, nie zawierające jednoznacznego wskazania stanowiska i numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane.
Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres e mail, nr telefonu oraz adres do korespondencji.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja nadesłanych ofert
- test wiedzy w zakresie wymagań niezbędnych
- rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
O terminach etapów naboru kandydaci będą powiadamiani telefonicznie.
Oferty odrzucone i nie odebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje w sprawie ogłoszenia i wynagrodzenia można uzyskać pod nr telefonu
22/589 31 06 w godz. 9. 00 – 15. 00.