Archiwum Akt Nowych w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 5424ARCHIWALNE z dnia 14.11.2016 r.

  • Oferty do
    25

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik oddziału

do spraw: informatyzacji

Oddział VI Informatyzacji



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

02-103 Warszawa, ul. Hankiewicza 1

WARUNKI PRACY

- Praca biurowa przy komputerze - Obsługa techniczna i serwisowanie systemów teleinformatycznych, - Praca w pomieszczeniach ze sztucznym oświetleniem, o dużym stopniu nasycenia w urządzenia techniczne i elektryczne - Praca na V piętrze budynku magazynowego nieprzystosowanego dla osób niepełnosprawnych, - Brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich

ZAKRES ZADAŃ

  • Koordynowanie zadań związanych z organizacją prac oddziału w celu sprawnego działania Archiwum
  • Sporządzanie planu pracy, sprawozdań, zestawień i analiz w zakresie przedmiotu działania oddziału
  • Wykonywanie działania z zakresu kontroli zarządczej dla zapewnienia realizacji celów i zasad
  • Administrowanie siecią komputerową Archiwum Akt Nowych
  • Wdrażanie polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego
  • Sprawowanie opieki technicznej nad sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
  • Budowanie i administrowanie aplikacji bazodanowych, wdrażanie projektów informatycznych w celu rozwoju systemu informatycznego w Archiwum Akt Nowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy na stanowisku informatycznym
  • wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • umiejętność obsługi biblioteki taśmowej IBM Tivoli Storage Manager
  • znajomość systemów operacyjnych
  • znajomość sprzętu sieciowego i zagadnień związanych z budową sieci LAN, WAN
  • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci
  • znajomość baz danych m.in. MySQL, MS Access
  • znajomość języka programowania PHP, języka zapytań SQL
  • angielski umożliwiający czytanie dokumentacji technicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe • wykształcenie wyższe informatyczne i/lub pochodne techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w kierowaniu zasobami ludzkimi
  • szkolenia dot.: Administrowania Systemami Linux, Administrowania siecią komputerową, bezpieczeństwa sieci komputerowej
  • angielski na poziomie B1

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopie dokumentów potwierdzajacych poziom znajomości języka obcego lub oświadczenie o znajomości języka obcego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.11.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Akt Nowych
    Hankiewicza 1
    02-103 Warszawa
    Kancelaria - pokój 101 I piętro;
    od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 -16.00.


INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "kierownik oddziału informatyzacji" wraz z podaniem nr ogłoszenia BIP.Oferty nie spełniające wymogów formalnych, złożone lub uzupełnione po terminie, nie zawierające jednoznacznego wskazania stanowiska i numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane.
Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres e mail, nr telefonu oraz adres do korespondencji.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja nadesłanych ofert
- test wiedzy w zakresie wymagań niezbędnych
- rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
O terminach etapów naboru kandydaci będą powiadamiani telefonicznie.
Oferty odrzucone i nie odebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje w sprawie ogłoszenia i wynagrodzenia można uzyskać pod nr telefonu
22/589 31 06 w godz. 9. 00 – 15. 00.



Liczba odwiedzin: 3235

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Akt Nowych w Warszawie

Udostępnił: Elżbieta Targaszewska

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 14.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×