Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 6008ARCHIWALNE z dnia 30.11.2016 r.

  • Oferty do
    5

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: do spraw czynności sprawdzających w zakresie podatków majątkowych

w Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych w Urzędzie Skarbowym w Szczytnie



Miejsce wykonywania pracy:

Szczytno

Adres urzędu:

Urząd Skarbowy w Szczytnie
ul. Warszawska 5
12-100 Szczytno

WARUNKI PRACY

praca biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu, praca wymagająca współpracy w zespole i komunikowania z pracownikami Urzędu i jednostkami zewnętrznymi, wymaga szybkości i dokładności w wykonywaniu zadań, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, obsługa sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów), stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku Urzędu, praca związana z koniecznością poruszania się po budynku, bariery architektoniczne: w budynku brak wind, węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo tylko na parterze budynku, winda dla osób niepełnosprawnych umożliwiająca dostanie się do budynku (na parter), budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie czynności sprawdzających w sprawach podatków od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych.
  • Wprowadzania do aplikacji informatycznych SSP i SZD, CZM, e-ORUS (moduł czynności sprawdzające) oraz Biblioteka Akt, danych dotyczących czynności majątkowych związanych z opodatkowaniem podatkami majątkowymi.
  • Obsługiwanie wniosków o wydanie zaświadczeń w sprawie podatków majątkowych i wydawania zaświadczeń o treści żądanej przez wnioskodawcę lub postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia.
  • Sporządzanie zawiadomień o naruszeniu prawa podatkowego przy wykorzystaniu aplikacji EWIDENCJE (moduł CZYNY ZABRONIONE).
  • Udzielanie klientom w kontaktach bezpośrednich i telefonicznie wyjaśnień i informacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów Ordynacji podatkowej, ustaw i aktów wykonawczych z zakresu podatków majątkowych,
  • komunikatywność,
  • umiejętność interpretacji i stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze lub administracyjne lub inne uzupełnione studiami kierunkowymi podyplomowymi.
  • przeszkolenie z obsługi programu komputerowego CZYNNOŚCI MAJĄTKOWE

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w obsłudze programu komputerowego CZYNNOŚCI MAJĄTKOWE.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Oferty pracy należy przesyłać na adres:
    Izba Skarbowa w Olsztynie
    Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
    10-950 Olsztyn
    lub składać do kancelarii Izby Skarbowej w Olsztynie - z dopiskiem „Oferta pracy US Szczytno - PP”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.

Życiorys i list motywacyjny powinny zawierać własnoręczny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5254238

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2577

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Udostępnił: Edyta Wosińska-Kaszubowska

Komórka organizacyjna: Samodzielny Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 30.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×