Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 6007ARCHIWALNE z dnia 02.12.2016 r.

  • Oferty do
    12

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

w Wydziale Finansowania Mieszkalnictwa w Departamencie Mieszkalnictwa



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa

WARUNKI PRACY

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych: • węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich) • wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych • szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych • winda w budynku „A” i „B” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych • brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy: • praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie rozliczeń finansowych związanych z funkcjonowaniem instrumentów wsparcia mieszkalnictwa wynikających z Narodowego Programu Mieszkaniowego i pakietu „Mieszkanie+”, w tym Narodowego Funduszu Mieszkaniowego, społecznego budownictwa czynszowego oraz wsparcia systematycznego oszczędzania na cele mieszkaniowe
  • Opracowywanie projektów stanowisk w zakresie interpretacji przepisów ustawy z dnia 30 listopada 1995 r. o pomocy państwa w spłacie niektórych kredytów mieszkaniowych, udzielaniu premii gwarancyjnych oraz refundacji bankom wypłaconych premii gwarancyjnych w zakresie likwidacji książeczek mieszkaniowych z prawem do premii gwarancyjnej objętej refundacją z budżetu państwa
  • Sprawdzanie (w zakresie czynności podejmowanych w departamencie na podstawie przepisów i zawartych z bankami umów) pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym przedstawiane przez banki rozliczenia i inne dokumenty finansowe, stanowiące podstawę przekazania środków budżetowych z tytułu refundacji bankom wypłaconych premii gwarancyjnych
  • Opracowywanie projektów stanowisk w zakresie interpretacji przepisów ustawy z dnia 27 września 2013 r. o pomocy państwa w nabyciu pierwszego mieszkania przez młodych ludzi w zakresie instrumentu kredytowego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji programu wsparcia młodych ludzi w nabywaniu własnego mieszkania w oparciu o kredyt mieszkaniowy połączony z finansowym wsparciem ze środków budżetowych oraz w zakresie systemu zwrotu osobom fizycznym części wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym
  • Monitorowanie funkcjonowania systemu refundacji bankom premii gwarancyjnych, w tym gromadzenie danych o cenach 1m2 powierzchni użytkowej budynku mieszkalnego ogłaszanego kwartalnie przez Prezesa GUS dla celów obliczania wysokości premii gwarancyjnych, przygotowywanie prognozy wydatków budżetowych związanych z realizacją zadania oraz uczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań z wykonania budżetu w ww. zakresie
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wystąpienia banków i indywidualnych osób w sprawach związanych z książeczkami mieszkaniowymi z prawem do premii gwarancyjnej objętej refundacją z budżetu państwa oraz w sprawach związanych z realizacją programów rządowych wsparcia gospodarstw domowych w nabywaniu własnego mieszkania
  • Prowadzenie spraw związanych z trójstronnymi umowami zawartymi z bankami oraz ministrem właściwym ds. finansów publicznych w sprawie trybu i terminów prowadzenia rozliczeń finansowych z tytułu refundacji wypłaconych premii gwarancyjnych, przygotowywanie projektów wyjaśnień związanych z postanowieniami zawartych umów oraz opracowywanie projektów ewentualnych zmian
  • Przygotowywanie propozycji zapisów legislacyjnych w pracach nad projektami rozwiązań prawnych dotyczących likwidacji książeczek mieszkaniowych z prawem do premii gwarancyjnej objętej refundacją z budżetu państwa, przeprowadzanie oszacowania efektów ekonomicznych projektowanych rozwiązań oraz uczestnictwo merytoryczne w dalszych pracach legislacyjnych (uzgodnienia międzyresortowe, komisja prawnicza, prace parlamentarne)

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość ustawy o pomocy państwa w spłacie niektórych kredytów mieszkaniowych, udzielaniu premii gwarancyjnych oraz refundacji bankom wypłaconych premii gwarancyjnych
  • Znajomość ustawy o pomocy państwa w nabyciu pierwszego mieszkania przez młodych ludzi
  • Znajomość ustawy o Narodowym Funduszu Mieszkaniowym
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
  • Znajomość zasad techniki prawodawczej i procesu legislacyjnego
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
    Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DM-65”, można przesłać lub złożyć w siedzibie MIB w Kancelarii Głównej w godzinach 8:15 – 16:15.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych jest Minister Infrastruktury i Budownictwa.
Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mib.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu).
Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mib.bip.gov.pl w zakładce Praca. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-18-24.



Liczba odwiedzin: 3668

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Czaja

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 02.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×