Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 10458ARCHIWALNE z dnia 22.04.2017 r.

  • Oferty do
    5

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

Wydział Budżetu Finansów i Egzekucji Należności Pieniężnych



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn i teren woj. warmińsko-mazurskiego

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie
ul. 1 Maja 13 B
10-117 Olsztyn

WARUNKI PRACY

- podejmowanie decyzji w warunkach stresu - praca wymagająca dyspozycyjności - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie - narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, niszczarka - pomieszczenia na pierwszym piętrze - budynek nie posiada podjazdów dla wózków inwalidzkich - toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rachunkowości jednostki
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • opracowywanie i realizacja planu finansowego
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • monitorowanie zaangażowania środków budżetowych oraz opiniowanie pod względem finansowym zawieranych umów
  • dokonywanie analizy, weryfikacja oraz akceptacja materiałów planistycznych, sprawozdawczych i bilansowych dotyczących danego roku budżetowego oraz dotyczące zaangażowania środków na lata następne
  • nadzór nad prawidłową realizacją budżetu, wykonywanie okresowych analiz realizacji wydatków
  • nadzór nad prawidłowym pozyskiwaniem i wydatkowaniem środków pozabudżetowych, a także rozliczaniem programów współfinansowanych ze środków unijnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w księgowości, w tym 2 lata w jednostce budżetowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”, bądź gotowość przystąpienia do postępowania sprawdzającego. Przyjęcie na stanowisko uzależnione jest od pozytywnego zakończenia postępowania sprawdzającego skutkującego wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości
  • znajomość programów księgowych: PROGMAN, TREZOR, SYMFONIA
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wpis do rejestru biegłych rewidentów, lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy
  • znajomość specyfiki finansowania jednostek budżetowych
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia: wpisu do rejestru biegłych rewidentów, lub świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w tym wymaganej praktyki w księgowości

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.05.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie
    ul. 1 Maja 13 B
    10-117 Olsztyn
    z dopiskiem oferta – Główny Księgowy

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko główny księgowy"
Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Procedura naboru składa się z kilku etapów.
I etap obejmuje sporządzenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne.
II etap- test wiedzy, do którego zakwalifikowane zostają wszystkie osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu / III etap - rozmowa kwalifikacyjna - opcjonalnie, w zależności od ilości kandydatów
IV etap - zamieszczenie wyniku naboru.
Test wiedzy obejmuje pytania ogólne z zakresu funkcjonowania administracji rządowej w województwie, ustawę o służbie cywilnej, ustawę o pracownikach urzędów państwowych wraz z przepisami wykonawczymi oraz pytania specjalistyczne dotyczące stanowiska, na które prowadzony jest nabór.
Wymagane dokumenty ( CV - życiorys, list motywacyjny) i oświadczenia składane przez kandydatki/kandydatów ubiegających się o pracę powinny być własnoręcznie podpisane.
Brak podpisu na wymienionych dokumentach wyklucza kandydatkę/kandydata z uczestniczenia w dalszych etapach procedury naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada
2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 89 522-08-34



Liczba odwiedzin: 3059

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie

Udostępnił: Teresa Szuchnik

Komórka organizacyjna: samodzielne stanowisko ds. kadr i szkolenia

Wprowadzono: 22.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×