Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku

Ogłoszenie o naborze nr 69498ARCHIWALNE z dnia 03.10.2020 r.

  • Oferty do
    30

    października

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kontroler weterynaryjny

do spraw: wymogów wzajemnej zgodności oraz identyfikacji i rejestracji zwierząt

zespół d/s zdrowia i ochrony zwierząt



Miejsce wykonywania pracy:

Olecko

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
ul. Leśna 40
19-400 Olecko

WARUNKI PRACY

• praca w urzędzie od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 • praca w terenie (wyjazdy samochodem służbowym) • przeprowadzanie kontroli gospodarstw, zakładów • wyjazdy w delegacje służbowe • praca z wykorzystaniem komputera • stabilna praca w jednostce administracji państwowej z wieloletnia tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy • zatrudnienie na umowę o pracę(bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony • dodatek za wieloletnia pracę w wysokości od 5% do 20 wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka) • pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci (dopłaty do kolonii i obozów), niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej • podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego(szkolenia, kursy, studia podyplomowe) • możliwość ustalenia indywidualnego rozkładu czasu pracy lub elastyczny czas pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: • narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe, sprzęt do próbkobrań • budynek piętrowy bez windy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo

ZAKRES ZADAŃ

  • Ocena analizy ryzyka w typowaniu gospodarstw do danego obszaru kontroli w celu wytypowania gospodarstw do kontroli w danym obszarze
  • Obsługa programu informatycznego udostępnionego przez ARiMR (takich jak SIRZ, PA2A), w celu pobrania niezbędnych danych do przygotowania i wykonania kontroli w siedzibie stada
  • Kontrole gospodarstw w celu potwierdzenia stopnia wykonania wymogów wzajemnej zgodności oraz identyfikacji i rejestracji zwierząt w celu poprawności przestrzegania określonych przepisów prawa
  • Kontrole gospodarstw - interwencyjne, w przypadku zgłoszeń o naruszenie dobrostanu zwierząt lub przepisów o identyfikacji i rejestracji zwierząt w celu określenia stanu faktycznego na miejscu w siedzibie stada
  • Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach, w których jest ono niezbędne w celu wyegzekwowania przepisów prawa
  • Współpraca z BP ARiMR w Olecku w celu płynnego przepływu informacji niezbędnych do kontroli gospodarstw i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości
  • Współpraca z Policją w sytuacjach, w których niezbędne jest wspólne działanie celem ochrony zdrowia publicznego oraz dobrostanu zwierząt w celu podjęcia jak najskuteczniejszych działań, celem szybkiego załatwienia sprawy i zlikwidowania sytuacji kryzysowej
  • Przygotowywanie spraw z zakresu ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierzą
  • Przygotowywanie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań
  • Przygotowywanie sprawozdawczości
  • Przygotowywanie próbek do badań oraz koordynacja badań kontrolnych zakażeń zwierząt
  • Przygotowywanie spraw z zakresu ochrony oraz rozrodu zwierząt

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie weterynaryjne
  • Znajomość obsługi komputera i środowiska MS Office
  • Prawo jazdy kat. B
  • Podstawowa znajomość przepisów weterynaryjnych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o służbie cywilnej
  • Stosowanie prawa w praktyce.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.10.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Leśna 40
    19-400 Olecko
    z dopiskiem ,, Nabór kandydatów na stanowisko kontrolera weterynaryjnego"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
- list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/520-21-48,
- oferty otrzymane po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone,
- osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2485

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku

Udostępnił: Urszula Ostrowska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych

Wprowadzono: 03.10.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×