Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
Ogłoszenie o naborze nr 69498ARCHIWALNE z dnia 03.10.2020 r.
-
Oferty do
30
października
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kontroler weterynaryjny
do spraw: wymogów wzajemnej zgodności oraz identyfikacji i rejestracji zwierząt
zespół d/s zdrowia i ochrony zwierząt
Olecko
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
ul. Leśna 40
19-400 Olecko
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Ocena analizy ryzyka w typowaniu gospodarstw do danego obszaru kontroli w celu wytypowania gospodarstw do kontroli w danym obszarze
- Obsługa programu informatycznego udostępnionego przez ARiMR (takich jak SIRZ, PA2A), w celu pobrania niezbędnych danych do przygotowania i wykonania kontroli w siedzibie stada
- Kontrole gospodarstw w celu potwierdzenia stopnia wykonania wymogów wzajemnej zgodności oraz identyfikacji i rejestracji zwierząt w celu poprawności przestrzegania określonych przepisów prawa
- Kontrole gospodarstw - interwencyjne, w przypadku zgłoszeń o naruszenie dobrostanu zwierząt lub przepisów o identyfikacji i rejestracji zwierząt w celu określenia stanu faktycznego na miejscu w siedzibie stada
- Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach, w których jest ono niezbędne w celu wyegzekwowania przepisów prawa
- Współpraca z BP ARiMR w Olecku w celu płynnego przepływu informacji niezbędnych do kontroli gospodarstw i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości
- Współpraca z Policją w sytuacjach, w których niezbędne jest wspólne działanie celem ochrony zdrowia publicznego oraz dobrostanu zwierząt w celu podjęcia jak najskuteczniejszych działań, celem szybkiego załatwienia sprawy i zlikwidowania sytuacji kryzysowej
- Przygotowywanie spraw z zakresu ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierzą
- Przygotowywanie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań
- Przygotowywanie sprawozdawczości
- Przygotowywanie próbek do badań oraz koordynacja badań kontrolnych zakażeń zwierząt
- Przygotowywanie spraw z zakresu ochrony oraz rozrodu zwierząt
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie weterynaryjne
- Znajomość obsługi komputera i środowiska MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Podstawowa znajomość przepisów weterynaryjnych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o służbie cywilnej
- Stosowanie prawa w praktyce.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.10.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Leśna 40
19-400 Olecko
z dopiskiem ,, Nabór kandydatów na stanowisko kontrolera weterynaryjnego"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
- list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/520-21-48,
- oferty otrzymane po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone,
- osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.