Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lidzbarku Warmińskim

Ogłoszenie o naborze nr 2779ARCHIWALNE z dnia 23.08.2016 r.

  • Oferty do
    6

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: administracyjnych

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lidzbarku Warmińskim



Miejsce wykonywania pracy:

Lidzbark Warmiński

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lidzbarku Warmińskim
11-100 Lidzbark Warmiński
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37

WARUNKI PRACY

Praca biurowa o charakterze statycznym związanym z pracą przy komputerze w siedzibie urzędu (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa kserokopiarki i innych urządzeń biurowych. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym w parterowej części budynku. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble biurowe, urządzenia biurowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowywanie projektów pism zgodnie z zakresem właściwości organu nadzoru budowlanego
  • prowadzenie sekretariatu urzędu oraz rejestrów i ewidencji
  • udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek
  • obsługa składnicy akt
  • prowadzenie rejestrów w programie ESTIMA w zakresie prowadzonych spraw.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • umiejętność biegłej obsługi komputera i pakietu programów Office, komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, podstawowa znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lidzbarku Warmińskim
    11-100 Lidzbark Warmiński
    ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
( 89) 767 79 59 oraz 89 767 79 29 w godzinach pracy inspektoratu. Inspektorat po zakończeniu naboru nie odsyła złożonych dokumentów, które można odebrać w siedzibie inspektoratu
w terminie 14 dni od ukazania się ogłoszenia o zakończeniu naboru.

Wynagrodzenie zasadnicze obliczone wg kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej na rok 2016 z 25 lutego 2016r. ( Dz.U. z 2016r. poz.278) przy uwzględnieniu mnożnika określonego stosownie do treści załącznika nr 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 29 stycznia 2016r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej( Dz.U. z 2016r. poz. 125) oraz dodatek za wysługę lat od wynagrodzenia zasadniczego, odpowiedni do zaliczonego okresu pracy. Stanowisko referenta zostało zaliczone do grupy stanowisk wspomagających w służbie cywilnej na podstawie załącznika nr 1 do ww. rozporządzenia.



Liczba odwiedzin: 2726

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lidzbarku Warmińskim

Udostępnił: Julitta Kowalska

Komórka organizacyjna: PINB Lidzbark Warm.

Wprowadzono: 23.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×