Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Ogłoszenie o naborze nr 7529ARCHIWALNE z dnia 17.01.2017 r.

  • Oferty do
    27

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy księgowy

w Sekcji Księgowości i Rozliczeń Pionu Głównego Księgowego



Miejsce wykonywania pracy:

Kętrzyn

Adres urzędu:

Adres urzędu
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na drugim piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Budynek w części przystosowany dla osób niepełnosprawnych (część parterowa). Na stanowisku nie występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym. Praca biurowa od poniedziałku do piątku w wymiarze 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo, polegająca na obsłudze specjalistycznego programu księgowego (max. do 8 godz. dziennie), głównie siedząca. Wymagana jest duża wiedza merytoryczna i praktyczna, duże zaangażowanie, dyspozycyjność, terminowość w wykonywaniu powierzonych czynności. Ważna jest komunikacja werbalna i pisemna, polegająca na formułowaniu przekazu w sposób gwarantujący jego zrozumienie. Występują kontakty zewnętrzne – kilka razy w roku z przedstawicielami Urzędu Skarbowego w Kętrzynie celem osobistego przedkładania sporządzonych deklaracji VAT. Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie pracy – zagrożenie korupcją.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie samodzielnie księgowości analitycznej i syntetycznej z zakresu działalności depozytowej i sum na zlecenie w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji na temat środków finansowych, będących w dyspozycji Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,
  • prowadzenie samodzielnie na bieżąco ewidencji sprzedaży VAT w celu sporządzenia deklaracji podatkowej VAT7,
  • rejestrowanie na bieżąco rachunków i faktur od służb merytorycznych celem ujęcia w rejestrze zobowiązań, a następnie przekazywanie ich służbom merytorycznym, celem dokonania przez nie odpowiednich rozliczeń finansowo-rzeczowych,
  • sprawdzanie prawidłowości wystawianych przez służby merytoryczne faktur celem ujęcia ich do rejestru VAT. W przypadku pojawienia się błędu na fakturze, informowanie o zaistniałym błędzie w celu dokonania korekty faktury,
  • codzienne rozliczanie na bieżąco odsetek w ramach mikrorachunków prowadzonych w systemie NBPCollect celem ujęcia w księgach rachunkowych,
  • archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w prowadzeniu księgowości
  • znajomość ustawy o podatku VAT,
  • znajomość zasad rachunkowości budżetowej,
  • znajomość tematyki z zakresu finansów publicznych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: udokumentowane doświadczenie w księgowości w jednostce budżetowej lub sektorze finansów publicznych.
  • dyspozycyjność,
  • znajomość pracy w pakiecie Microsoft Office.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
    im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn
    BIURO PODAWCZE

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 1970 zł brutto.

Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.
Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

Inne informacje:
Preferowana forma kontaktu: telefoniczna
Imię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło – specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83
Częstotliwość kontaktów z osobą wskazaną przez pracodawcę: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.



Liczba odwiedzin: 2520

Wytworzył/odpowiada: Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Udostępnił: Teresa Żygadło

Komórka organizacyjna: Sekcja Spraw Osobowych Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 17.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×