Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Ogłoszenie o naborze nr 7529ARCHIWALNE z dnia 17.01.2017 r.
-
Oferty do
27
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy księgowy
w Sekcji Księgowości i Rozliczeń Pionu Głównego Księgowego
Kętrzyn
Adres urzędu
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie samodzielnie księgowości analitycznej i syntetycznej z zakresu działalności depozytowej i sum na zlecenie w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji na temat środków finansowych, będących w dyspozycji Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,
- prowadzenie samodzielnie na bieżąco ewidencji sprzedaży VAT w celu sporządzenia deklaracji podatkowej VAT7,
- rejestrowanie na bieżąco rachunków i faktur od służb merytorycznych celem ujęcia w rejestrze zobowiązań, a następnie przekazywanie ich służbom merytorycznym, celem dokonania przez nie odpowiednich rozliczeń finansowo-rzeczowych,
- sprawdzanie prawidłowości wystawianych przez służby merytoryczne faktur celem ujęcia ich do rejestru VAT. W przypadku pojawienia się błędu na fakturze, informowanie o zaistniałym błędzie w celu dokonania korekty faktury,
- codzienne rozliczanie na bieżąco odsetek w ramach mikrorachunków prowadzonych w systemie NBPCollect celem ujęcia w księgach rachunkowych,
- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w prowadzeniu księgowości
- znajomość ustawy o podatku VAT,
- znajomość zasad rachunkowości budżetowej,
- znajomość tematyki z zakresu finansów publicznych,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: udokumentowane doświadczenie w księgowości w jednostce budżetowej lub sektorze finansów publicznych.
- dyspozycyjność,
- znajomość pracy w pakiecie Microsoft Office.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
BIURO PODAWCZE
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 1970 zł brutto.
Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.
Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Inne informacje:
Preferowana forma kontaktu: telefoniczna
Imię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło – specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83
Częstotliwość kontaktów z osobą wskazaną przez pracodawcę: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.