Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Ogłoszenie o naborze nr 7528ARCHIWALNE z dnia 17.01.2017 r.

  • Oferty do
    26

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Sekcji Zamówień Publicznych Pionu Głównego Księgowego



Miejsce wykonywania pracy:

Kętrzyn

Adres urzędu:

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki uciążliwe i szkodliwe dla zdrowia. Praca samodzielna, biurowa w systemie jednozmianowym w wymiarze 8 godzin dziennie. Obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie. Występują częste kontakty zewnętrzne – kilka razy w tygodniu: telefonicznie, e-mailem, faxem z wykonawcami oraz podmiotami trzecimi w związku z prowadzonymi procedurami o udzielenie zamówienia publicznego. Kontakty zewnętrzne – kilka razy w miesiącu: osobiste z wykonawcami przy otwarciu ofert, wizji lokalnej, udostępnianiu ofert lub protokołu postępowania, telefonicznie, e-mailem, faxem z wykonawcami przy zwoływaniu zebrania, przekazywaniu informacji z otwarcia ofert. Kontakty zewnętrzne – kilka razy w roku: telefoniczne z towarzystwem ubezpieczeniowym w celu doprecyzowania zapisów gwarancji ubezpieczeniowej wnoszonej przez wykonawcę jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak: zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, narażenie na stres w kontaktach z wykonawcami i presja czasu.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej zakupu towarów, usług, robót budowlanych. Koordynowanie realizacji zadania jakim jest przeprowadzenie postępowania od początku do końca,
  • kierowanie i koordynowanie pracą członków komisji przetargowej celem prawidłowego przebiegu procedury oraz wyłonienia oferentów. Sprawowanie nadzoru nad pracą innych członków komisji w zależności od złożoności zamówienia od 3 do 7 osób. Dokonywanie sprawdzenia wnoszonych przez wykonawców wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów wnoszonych w innych formach niż w pieniądzu np. gwarancjach ubezpieczeniowych, bankowych, poręczeniach itp.,
  • upublicznianie ogłoszenia wymaganego ustawą Prawo zamówień publicznych w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych, portalu Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz w siedzibie urzędu oraz innych informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami,
  • każdorazowe, po zakończeniu postępowania sprawdzanie zgodności treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji oraz ofertą Wykonawcy. Dokonywanie rejestracji umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,
  • bieżące archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi,
  • współuczestniczenie w analizowaniu wnoszonych przez wykonawców odwołań lub informacji o niezgodnej z przepisami czynności podjętej przez zamawiającego lub zaniechanej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 1 miesiąc udokumentowanego doświadczenia w przeprowadzaniu postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych lub doświadczenie w przewodniczeniu lub współuczestnictwie w pracach komisji przetargowych,
  • biegła znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych,
  • umiejętność argumentowania,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • łatwość nawiązywania i prowadzenia kontaktów interpersonalnych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne lub budowlane lub ekonomiczne,
  • znajomość obsługi komputera, programu komputerowego Open Office, Word, Excel,
  • obsługa komputerowego pakietu biurowego,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
    im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn
    BIURO PODAWCZE

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę na czas określony (zastępstwo). Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 2000 zł brutto.
Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.
Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

Preferowana forma kontaktu: telefoniczna
Imię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło – specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83
Częstotliwość kontaktów z osobą wskazaną przez pracodawcę: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.



Liczba odwiedzin: 2500

Wytworzył/odpowiada: Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Udostępnił: Teresa Żygadło

Komórka organizacyjna: Sekcja Spraw Osobowych Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 17.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×