Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu

Ogłoszenie o naborze nr 7530ARCHIWALNE z dnia 18.01.2017 r.

  • Oferty do
    28

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik sekcji

Sekcja Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydział Techniki i Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Nowy Sącz

Adres urzędu:

Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno- biurowa - praca w terenie - wyjazdy służbowe - realizacja zadań służbowych pod presją czasu - praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie - praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym - narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks - niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • kierowanie Sekcją Budownictwa i Obsługi Nieruchomości, ustalanie strategii działania i priorytetów w obszarach nadzoru nad inwestycjami i remontami, gospodarką komunalną, utrzymaniem nieruchomości, planowaniem i rozliczeniami finansowymi
  • wieloletnie planowanie zadań inwestycyjno-remontowych oraz środków finansowych na obsługę i utrzymanie nieruchomości
  • sprawowanie nadzoru i kontroli nad jakością wykonywanych robót budowlanych oraz zgodnością wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją , umowami, harmonogramem rzeczowo –finansowym
  • uczestnictwo w odbiorze robót budowlanych i remontów, gromadzenie dokumentacji powykonawczej
  • akceptowanie decyzji o znaczeniu technicznym i finansowym podejmowanych przez podległych pracowników
  • akceptacja faktur i płatności za remonty i roboty budowlane, zatwierdzone w planach inwestycji i remontów oraz płatności dotyczące utrzymania nieruchomości
  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich i szacunków wartości inwestycji i remontów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych
  • dokonywanie przeglądów technicznych obiektów w ramach posiadanych uprawnień
  • sprawowanie nadzoru nad ewidencją nieruchomości
  • uczestniczenie w przygotowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej, odbiór projektów technicznych od wykonawców i dokonywanie sprawdzenia ich pod względem merytorycznym oraz zgodnością z umowami
  • uczestnictwo w komisjach przetargowych na roboty budowlane, sporządzanie specyfikacji technicznej wykonania robót
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym- technicznym specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonych przez Sekcję Zamówień Publicznych . Dokonywanie oceny technicznej sprawdzeń kosztorysów ofertowych ze zgodnością SIWZ
  • wykonywanie sprawozdawczości z prowadzonych robót inwestycyjno-remontowych
  • współpraca z biurami projektowymi, kierownikami robót, właścicielami firm wykonawczych , firmami świadczącymi usługi komunalne lub budowlane

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku budowlanym lub instalacyjnym
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat w kierowaniu budowami lub robotami budowlanymi wraz z prowadzeniem dokumentacji budowy w przeciągu ostatnich 10 lat
  • uprawnienia budowlane o dowolnej specjalności
  • znajomość ustaw wraz z aktami wykonawczymi: Prawo Budowlane, Prawo Ochrony Środowiska, Prawo Zamówień Publicznych, Warunki Techniczne Wykonywania i Odbioru Robót, Ustawy o Gospodarce Nieruchomościami
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
  • komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
  • umiejętność negocjacji i argumentowania
  • biegła umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office i programów do kosztorysowania
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE”.
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowniczym
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność organizowania pracy zespołu, umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów poświadczających kierowanie zespołem pracowniczym
  • kopia uprawnień budowlanych
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia prawa jazdy
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – o ile kandydat je posiada

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
    33-300 Nowy Sącz
    ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
    z dopiskiem " oferta pracy"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

1. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane .
2. Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu.
3. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e- mailem o kolejnym etapie postępowania
kwalifikacyjnego .
5. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji.
6. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegają komisyjnemu
zniszczeniu.
7. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
8. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
9. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie
Informacji Publicznej KPRM.
Karpacki Oddział SG jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na
płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (18 ) 415 31 66, (18) 415 32 78





Liczba odwiedzin: 2746

Wytworzył/odpowiada: Komendant Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu

Udostępnił: Jadwiga Jakuszewska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 18.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×