Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
Ogłoszenie o naborze nr 9424ARCHIWALNE z dnia 18.03.2017 r.
-
Oferty do
29
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: organizacyjnych
w Sekcji organizacyjno-kadrowej
Ełk
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
ul. Piłsudskiego 1
19-300 Ełk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- • realizowanie wybranych zadań z zakresu polityki kadrowo-płacowej komendy
- • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów
- • rozliczanie wybranych zagadnień gospodarki materiałowej komendy
- • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, wytycznych
- • organizowanie odpraw służbowych, narad z udziałem komendanta powiatowego
- • prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich oraz delegacji pracowników komendy
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 4 lata na stanowiskach kadrowo-płacowych lub finansowych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- posiadanie umiejętności obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera (obsługa edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
- Szkolenie archiwistów min. I stopnia
- Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Służbie Cywilnej i Kodeksu Pracy
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
- Asertywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypad kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.03.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
ul. Piłsudskiego 1
19-300 Ełk
Z dopiskiem: „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z III etapów:
• etap I - weryfikacja dokumentów – 30.03.2017 r.
• etap II - sprawdzian wiedzy – 31.03.2017 r.
• etap III - rozmowa kwalifikacyjna - 03.04.2017 r.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko” w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 29 marca 2017 r.
O złożeniu dokumentów w terminie decyduje: data dostarczenia dokumentów do sekretariatu Komendy.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do testu wiedzy zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Ełku i na tablicy ogłoszeń Komendy w dniu 30.03.2017 r. do godz. 15.00.
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II lub III oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Dokumenty osób, które nie zostały zatrudnione zostaną komisyjnie zniszczone po okresie
3 miesięcy od zakończenia naboru. Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko specjalisty ds. organizacji znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (wejście do budynku Komendy), stronie internetowej Komendy Powiatowej www.straz.elk.pl w zakładce „Nabór do służby” oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku http://www.kwpsp.olsztyn.pl/bip/KW/index.php?id=812&id2=627
Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2017
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87 621 71 00