Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
Ogłoszenie o naborze nr 22653ARCHIWALNE z dnia 20.02.2018 r.
-
Oferty do
26
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Sekcji organizacyjno-kadrowej
Ełk
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
ul. Piłsudskiego 1
19-300 Ełk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizowanie wybranych zadań z zakresu polityki kadrowo-płacowej komendy,
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, wytycznych,
- organizowanie odpraw służbowych, narad z udziałem komendanta powiatowego,
- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich oraz delegacji pracowników komendy,
- prowadzenie spraw związanych z należnościami urlopowymi strażaków.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne
- staż pracy: 2 lata na stanowiskach kadrowo-płacowych lub finansowych
- posiadanie umiejętności obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera (obsługa edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Służbie Cywilnej i Kodeksu Pracy
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
- Asertywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.02.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
ul. Piłsudskiego 1
19-300 Ełk
Z dopiskiem: "Oferta pracy w służbie cywilnej - imię i nazwisko"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proces naboru składa się z III etapów:
• etap I - weryfikacja dokumentów – do drugiego etapu zostaną zaproszeni kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
• etap II - sprawdzian wiedzy – test z zakresu wiedzy merytorycznej,
• etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje dotyczące kolejnego etapu naboru dostępne będą na stronie internetowej www.straz.elk.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Ełku.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko” w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 26 lutego 2018 r.
O złożeniu dokumentów w terminie decyduje: data dostarczenia dokumentów do sekretariatu Komendy.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Dokumenty osób, które nie zostały zatrudnione zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2018
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87 621 71 00