Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 10443ARCHIWALNE z dnia 22.04.2017 r.

  • Oferty do
    27

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kontroler rozliczeń

do spraw: rachunkowości w zakresie PIT – należność płatnika oraz księgowania wpłat

w Referacie Rachunkowości w Urzędzie Skarbowym w Ełku



Miejsce wykonywania pracy:

Ełk

Urząd Skarbowy w Ełku
ul. Wojska Polskiego 67
19-300   Ełk

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w siedzibie Urzędu, - narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - przed budynkiem znajduje się podjazd umożliwiający dostęp do budynku osobom niepełnosprawnym, - brak windy, toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Księgowanie wpłat z tytułu zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych z rozbiciem na należność główną, odsetki i koszty upomnienia w celu umożliwienia terminowej windykacji zaległości podatkowej, a także zapewnienia precyzyjnej informacji finansowej.
  • Dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat, zaległości oraz zwrotów podatków i wydawanie w tym zakresie stosownych postanowień, przedkładanie przełożonemu do podpisu lub podpisywanie postanowień w ramach posiadanego upoważnienia w celu dostarczenia informacji finansowej.
  • Kontrolowanie czy podatnicy i płatnicy, którzy otrzymali decyzję wydaną przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Ełku o odroczeniu terminu płatności lub rozłożeniu na raty podatku (zaległości), terminowo dokonują wpłat należnych kwot, a w przypadku stwierdzenia niedotrzymania terminu płatności niezwłoczne przekazywanie informacji do Referatu Spraw Wierzycielskich w celu odwieszenia niezapłaconych w wyznaczonym terminie rat lub odroczonego podatku.
  • Kontrolowanie prawidłowości potrąceń wynagrodzeń dokonywanych przez płatników i inkasentów w celu zapewnienia prawidłowej informacji finansowej.
  • Księgowanie deklaracji, korekt deklaracji i decyzji w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych - należność płatnika i rozliczanie ich na kartach kontowych w celu zachowania prawidłowości prowadzenia ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Wszczynanie i prowadzenie postępowań w przypadku stwierdzenia niewpłacenia przez płatników i inkasentów kwot pobranych podatków i opłat na rachunek Urzędu. Przygotowywanie, wystawianie i doręczanie płatnikom i inkasentom decyzji o ich odpowiedzialności za pobrany a niewpłacony do Urzędu podatek lub opłatę w cele wyegzekwowania należności.
  • Dokonywanie analizy nadpłat i zaległości na kartach kontowych podatników podatku dochodowego od osób fizycznych - należność płatnika w celu wyjaśnienia różnic figurujących na kartach kontowych, bądź w celu podjęcia przez wierzyciela stosownych czynności upominawczo-egzekucyjnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w obszarze prawa podatkowego
  • znajomość przepisów prawa szczególnie w zakresie ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o rachunkowości,
  • samodzielność,
  • rzetelność,
  • umiejętność prawidłowej obsługi klienta.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne
  • komunikatywność,
  • praca w zespole,
  • posługiwanie się edytorem tekstów,
  • komunikacja pisemna,
  • stosowanie prawa w praktyce.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.04.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Oferty pracy należy przesyłać na adres:
    Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
    Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
    10-950 Olsztyn
    lub składać do kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

    - z dopiskiem „US Ełk, SER – umowa zastępstwo”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:

http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 525 42 46



Liczba odwiedzin: 2995

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Udostępnił: Dorota Skrzypek

Komórka organizacyjna: Pierwszy Dział Kadr

Wprowadzono: 22.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×