Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Ogłoszenie o naborze nr 5859ARCHIWALNE z dnia 24.11.2016 r.
-
Oferty do
5
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: finansów i zaopatrzenia
w Zespole Finansów i Zaopatrzenia
Ruda Śląska
Zespół Finansów i Zaopatrzenia
Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej
Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
41-709 Ruda Śląska
ul. Gen. Hallera 9
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Odręcznie ewidencjonuje pisma i dokumenty wpływające i wychodzące z Zespołu Finansów i Zaopatrzenia celem właściwego obiegu dokumentów. Prowadzi dziennik korespondencyjny, podawczy i aktów prawnych.
- Sprawdza pod względem merytorycznym i rachunkowym faktury, rachunki, noty księgowe z zakresu wydatków budżetowych, których dysponentem są Wydziały KWP w celu przekazania ich do dalszej realizacji.
- Sporządza listy wypłat dodatkowych należności na podstawie prawidłowych dokumentów źródłowych w celu wypłaty należności policjantom i pracownikom policji.
- Przyjmuje gotówkę za mandaty karne gotówkowe oraz prowadzi w tym zakresie całość dokumentacji.
- Rejestruje w systemie komputerowym faktury, rachunki i noty księgowe
- Prowadzi ewidencję wykorzystanych środków przyznanych przez KWP w Katowicach w ramach zawartych umów i przyznanych limitów
- Sporządza informacje dot. wydatkowania środków zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy o zamówieniach publicznych.
- Rozlicza koszty za media na kartotekach kosztów utrzymania obiektów oraz je rejestruje w systemie komputerowym.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w komórkach finansowych lub zaopatrzenia,
- wiedza związana z wykonywaniem pracy na danym stanowisku, m. in. wiedza z zakresu przepisów ustawy o finansach publicznych, zamówieniach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego,
- planowanie i organizowanie pracy własnej, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność komunikowania się i kierowania zespołem, rzetelność i terminowość.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w komórkach finansowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymogami
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
41-709 Ruda Śląska
ul. Gen. Hallera 9
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze: 1873,84 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty i oświadczenia niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej lub data ich nadania w placówce pocztowej) nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach selekcji telefonicznie lub mailowo.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32-2449218, 32-2449219