Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 17730ARCHIWALNE z dnia 08.11.2017 r.

  • Oferty do
    20

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy księgowy

w Sekcji Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Katowice

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Wojewódzka 11
40-026 Katowice

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 1. Praca w zespole wymagająca przestrzegania określonych przepisami terminów w realizacji powierzonych zadań. 2. praca pod presją czasu wymagająca bardzo dobrej organizacji na stanowisku pracy. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: 1. Praca przy komputerze powyżej 4h dziennie. 2. Czynniki utrudniające pracę: nierównomierne natężenie obowiązków służbowych. 3. Narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, 4. Budynek nie jest dostosowany do pracy osób poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne tj. brak podjazdu, brak windy, małe toalety, praca w biurze znajdującym się na piętrze.

ZAKRES ZADAŃ

  • Naliczanie wynagrodzeń i innych należności strażaków i pracowników;
  • Rozliczanie składek ZUS i podatków z US, sporządzanie deklaracji ZUS oraz informacji podatkowych PIT;
  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie zgodne z klasyfikacją budżetową dokumentów księgowych i faktur, prawidłowe i terminowe rozliczanie rozrachunków;
  • Opracowywanie materiałów do sprawozdań i bilansów;
  • Terminowe i prawidłowe dokonywanie poleceń przelewów zobowiązań wobec strażaków, pracowników i kontrahentów;
  • Ewidencjonowanie przychodów i rozchodów majątku;
  • Prowadzenie kasy Komendy – rozliczanie operacji gotówkowych, pobieranie środków pieniężnych z rachunku bankowego, bieżące sporządzanie raportów kasowych;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne, profilowane w kierunku: rachunkowość
  • staż pracy: na stanowiskach związanych z prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości
  • spełnienie wymagań zawartych w art. 4 ustawy z dnia 21.11.2008r. o służbie cywilnej;
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych;
  • znajomość ustawy o rachunkowości;
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej;
  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
  • znajomość ordynacji podatkowej;
  • znajomość ustawy o PSP;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: 1 rok w administracji publicznej na stanowiskach związanych z prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości
  • • znajomość obsługi programów: Płatnik, Symfonia, Krakfin, Budżet RB.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Wojewódzka 11
    40-026 Katowice

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty złożone po terminie, niekompletne, uchybiające wymogom formalnym nie będą rozpatrywane. Weryfikacji dokumentów oraz oceny przydatności kwalifikacji, dokonuje Komisja ds. naboru powołana przez Komendanta Miejskiego PSP w Katowicach. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie spotkania związanego z naborem do 7 dni od dnia zakończenia przyjmowania ofert poprzez stronę internetową www.strazpozarna.katowice.pl zakładce służba i praca.
Wyniki postępowania kwalifikacyjnego podane będą do publicznej wiadomości poprzez BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz BIP KM PSP w Katowicach i stronę www.strazpozarna.katowice.pl.
Proces naboru składa się z 3 etapów:
etap I – analiza dokumentów pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu II naboru.
etap II – sprawdzian wiedzy,
etap III – rozmowa kwalifikacyjna.
Zasady naboru i kryteria uczestnictwa w kolejnych etapach naboru zostaną ogłoszone na stronie internetowej internetową www.strazpozarna.katowice.pl zakładce służba i praca.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie poprzez stronę internetową www.strazpozarna.katowice.pl zakładce służba i praca.
Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni. Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do osobistego odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie ww. terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
Dodatkowe informacje: przewidywane wynagrodzenie ok. 2.400,00 zł brutto.



Liczba odwiedzin: 3225

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach

Udostępnił: Mirosław Topolnicki

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno - Kadrowy

Wprowadzono: 08.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×