Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 17731ARCHIWALNE z dnia 08.11.2017 r.

  • Oferty do
    20

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: współpracy międzynarodowej w obszarze cyfryzacji

w Wydziale Analiz i Społeczeństwa Informacyjnego Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Analiz



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, Elastyczne godziny pracy, Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem eGovernment Action Plan na lata 2016-2020 oraz współpraca z Pionem IT MC ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień wynikających z PO PC,
  • prowadzenie oraz wspomaganie działań analitycznych w zakresie zagadnień e-administracji i społeczeństwa informacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z PO PC,
  • analiza aktywności międzynarodowych organizacji gospodarczych pod kątem ich wpływu na rozwój SI w Polsce,
  • udział w pracach komitetów sterujących, komitetów monitorujących i grup roboczych (w tym międzynarodowych) związanych z tematyką funduszy strukturalnych i społeczeństwa informacyjnego, w szczególności dotyczących Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa,
  • prowadzenie spraw w zakresie tworzenia programów strategicznych i polityk publicznych w obszarze cyfryzacji (w tym współpracy międzynarodowej) ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z PO PC,
  • udział w spotkaniach i konferencjach dotyczących Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa oraz społeczeństwa informacyjnego,
  • udział w pracach nad ewaluacją PO PC oraz innych działań w zakresie społeczeństwa informacyjnego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze społeczeństwa informacyjnego lub funduszy unijnych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość procedur i wytycznych dotyczących programów operacyjnych zwłaszcza PO PC,
  • wiedza o funduszach strukturalnych, w tym o Europejskim Funduszu Rozwoju Regionalnego,
  • znajomość przepisów prawa europejskiego i krajowego z obszaru społeczeństwa informacyjnego oraz funduszy europejskich,
  • znajomość funkcjonowania administracji publicznej,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętności organizacji pracy własnej,
  • umiejętności współpracy w zespole,
  • umiejętności skutecznego komunikowania się,
  • zorientowanie na osiągnięcie celów,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy w administracji publicznej lub w środowisku międzynarodowym
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu funduszy europejskich lub o tematyce powiązanej,
  • przeszkolenie z zakresu funduszy strukturalnych i ewaluacji,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość ICT, w tym zagadnień gospodarki elektronicznej,
  • znajomość problematyki Jednolitego Rynku Cyfrowego,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „główny specjalista /WAiSI/DWMiA/MC ”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3955

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Skodowska-Galas

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 08.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×