Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 14918ARCHIWALNE z dnia 06.09.2017 r.

  • Oferty do
    20

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: integracji społeczności romskiej w Polsce oraz repatriacji

w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców



Miejsce wykonywania pracy:

Katowice i teren woj. śląskiego

Adres urzędu:

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice

WARUNKI PRACY

Kontakty zewnętrzne z: jednostkami samorządu terytorialnego (pracownicy urzędów gmin, MOPS, placówek oświatowych, urzędy pracy) celem udzielania informacji o obowiązujących procedurach Programu integracji i repatriacji oraz przedstawicielami organizacji społecznych i społeczności romskich celem udzielania informacji o obowiązujących procedurach Programu integracji. Zagrożenie korupcją. Praca w terenie związana jest z monitoringiem realizowanych zadań z zakresu repatriacji i Programu integracji, często po godzinach pracy. Nietypowe godziny pracy - większość dofinansowywanych przedsięwzięć odbywa się w godzinach popołudniowych i wieczornych (np. działalność świetlic dla dzieci i młodzieży pochodzenia romskiego) tym samym monitoring nie jest możliwy do przeprowadzenia w godzinach pracy Urzędu. Pracownik bierze udział w imprezach odbywających się w ramach Programu oraz innych z udziałem Romów. Obsługa repatriantów, przedstawicieli organizacji pozarządowych. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera (praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie). Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokojach biurowych na II piętrze budynku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy. Budynek wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd.

ZAKRES ZADAŃ

  • Analizowanie wniosków dotyczących projektów w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020 celem przygotowania kompletnej oraz poprawnej od strony merytorycznej i formalnej dokumentacji dla Komisji opiniującej wnioski o dofinansowanie zadań Programu.
  • Prowadzenie spraw dotyczących finansowania zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego w zakresie repatriacji (w tym m.in. analiza zapotrzebowania gmin na środki, rozpatrywanie wniosków, przygotowywanie porozumień o udzielanie dotacji) celem umożliwienia stworzenia repatriantom odpowiednich warunków do ich osiedlenia, aktywizacji zawodowej oraz adaptacji.
  • Przeprowadzanie kontroli (w jednostkach samorządu terytorialnego oraz organizacjach pozarządowych) celem oceny prawidłowej realizacji zadań z zakresu repatriacji oraz integracji społecznej Romów, w tym wykorzystywania przez te podmioty dotacji udzielonych im z budżetu Wojewody Śląskiego.
  • Monitorowanie poszczególnych projektów realizowanych w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020 na terenie województwa śląskiego oraz sposobu organizacji przez gminy warunków do osiedlenia się repatriantów celem zapewnienia zgodnej z wnioskami realizacji tych zadań.
  • Udzielanie informacji repatriantom i przedstawicielom gmin celem dostarczenia im wyjaśnień w zakresie obowiązujących procedur dotyczących osiedlania się repatriantów oraz ich adaptacji do warunków życia w Polsce.
  • Przygotowywanie dokumentacji (w tym między innymi umów oraz porozumień) z organizacjami pozarządowymi oraz gminami celem określenia warunków udzielenia z budżetu Wojewody dotacji podmiotom biorącym udział w Programie integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020 oraz jednostkom samorządu terytorialnego, które podjęły uchwałę o zaproszeniu repatriantów.
  • Sporządzanie sprawozdań z realizacji Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020 celem dostarczenia kompleksowej informacji na temat jego realizacji na terenie województwa śląskiego ministrowi właściwemu do spraw wyznań religijnych oraz mniejszości narodowych i etnicznych.
  • Udzielanie bieżącego wsparcia (doradzanie, przekazywanie wskazówek merytorycznych, wstępne weryfikacje dokumentacji) uczestnikom Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020 (organizacjom pozarządowym, gminom i ich jednostkom podległym) celem zapewnienia właściwego przygotowania, realizacji i rozliczenia przez nich opracowanych w tym zakresie projektów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych lub/i w pracy biurowej
  • znajomość ustaw: o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym, o repatriacji, o finansach publicznych, o rachunkowości
  • znajomość Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020
  • komunikacja
  • współpraca
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość ustaw: o systemie oświaty, o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej
  • znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
  • orientacja na klienta
  • myślenie analityczne
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office, w szczególności: Word, Excel) na poziomie podstawowym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Śląski Urząd Wojewódzki
    Biuro Obsługi Klienta
    ul. Jagiellońska 25, pok. 161, parter
    40 - 032 Katowice z dopiskiem "Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. integracji społeczności romskiej w Polsce oraz repatriacji w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców ”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW” (wzory oświadczeń). Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data dostarczenia do Urzędu). Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną(e – mail). Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną. Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów: (032) 20-77-246 lub (032) 20-77-796. Planowany termin zatrudnienia: listopad 2017



Liczba odwiedzin: 3025

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Udostępnił: Anna Garbacz

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Budżetowe

Wprowadzono: 06.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×