Komenda Miejska Policji w Częstochowie
Ogłoszenie o naborze nr 29ARCHIWALNE z dnia 06.06.2016 r.
-
Oferty do
16
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej
w Zespole Prezydialnym
Częstochowa
Komenda Miejska Policji
ul Popiełuszki 5
42-200 Częstochowa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji kierownikowi komórki/jednostki organizacyjnej
- Ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z komórki/jednostki organizacyjnej
- Przekazywanie dokumentów właściwym funkcjonariuszom/pracownikom Policji zgodnie z dekretacją kierownika komórki/jednostki organizacyjnej
- Przygotowanie korespondencji do wysłania przez kopertowanie, adresowanie
- Sporządzanie, przepisywanie i powielanie dokumentów zgodnie z dyspozycją kierownika komórki/jednostki organizacyjnej
- Obsługiwanie programów komputerowych oraz poczty elektronicznej
- Prowadzenie terminarza spotkań oraz informowanie o terminach realizacji spraw kierownika komórki/jednostki organizacyjnej
- Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów komórki/jednostki organizacyjnej do składnicy akt
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy administracyjno-biurowej
- Komunikatywność i samodzielność
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Znajomość przepisów w zakresie zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych
- Znajomość przepisów w zakresie zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie administracyjno-biurowe
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
ul. Popiełuszki 5
42-200 Częstochowa
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze 1850,00 zł. brutto miesięcznie. Życiorys w formie CV. W ofercie proszę podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Dokumenty proszę składać w punkcie obsługi petenta w dni robocze w godzinach od 9.00 do 14.00 lub przesyłać pocztą. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymagań formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie będą zwracane. Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz wzory obowiązujących oświadczeń dostępne są na stronie internetowej bip.czestochowa.kmp.policja.gov.pl. Oświadczenia złożone na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych nie będą brane pod uwagę. Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie lub mailowo o kolejnych etapach selekcji. Wszelkie informacje związane z kolejnymi etapami naboru będą publikowane w BIP KMP w Częstochowie oraz umieszczane w miejscu ogólnie dostępnym w budynku Komendy. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 34 369 13 53 lub 34 369 13 41.