Archiwum Państwowe w Częstochowie

Ogłoszenie o naborze nr 9005ARCHIWALNE z dnia 04.03.2017 r.

  • Oferty do
    15

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik działu

do spraw: administracyjno-gospodarczych

Dział administracyjno-gospodarczy



Miejsce wykonywania pracy:

Częstochowa

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Częstochowie
ul. Rejtana 13
42-200 Częstochowa

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Siedziba Archiwum – budynek przy ul. Rejtana 13 – wejście do budynku wyposażone w windę, miejsce pracy na I piętrze - budynek bez windy. Wyjazdy służbowe. Kontakty zewnętrzne z dostawcami materiałów i usług.

ZAKRES ZADAŃ

  • organizacja pracy Działu - w tym nadzór i organizowanie pracy osób zatrudnionych na stanowiskach administracyjnych i gospodarczych
  • organizowanie technicznej inspekcji budynku i urządzeń oraz wykonawstwa konserwacji, remontów i inwestycji, zakupów materiałów niezbędnych do funkcjonowania Archiwum
  • przygotowywanie materiałów i udział w procedurze zakupów usług i robót dokonywanych w trybie ustawy o zamówieniach publicznych
  • prowadzenie spraw osobowych pracowników Archiwum, w tym wykonywanie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem oraz nadzór nad dyscypliną pracy w Archiwum i rozliczanie podróży służbowych
  • udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji
  • opracowywanie planów w zakresie inwestycji, remontów i konserwacji
  • dbałość o sprawne funkcjonowanie urządzeń technicznych poprzez nadzór nad prawidłową eksploatacją tych urządzeń
  • nadzór nad utrzymaniem otoczenia obiektu Archiwum oraz jego pomieszczeń w należytej czystości i porządku
  • prowadzenie książki obiektu budowlanego
  • przeprowadzanie inwentaryzacji i prowadzenie ksiąg inwentarzowych
  • obsługa programów komputerowych, w tym arkuszy kalkulacyjnych, obsługa Biuletynu Informacji Publicznej i ePUAP

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub marketing i zarządzanie lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie
  • staż pracy: 5 lat w tym co najmniej 2 lata w administracji państwowej
  • Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o służbie cywilnej, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Prawo budowlane, Ustawa o rachunkowości
  • Znajomość przepisów i zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami
  • Znajomość rozporządzeń dotyczących rozliczania podróży służbowych
  • Umiejętności techniczne, tj. obsługa sprzętów m.in. monitoring wizyjny, centrala ppoż., centrala telefoniczna, sprzęt audiowizualny, sprzęt biurowy, itp.
  • Umijętność zarządzania zespołem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w pracy administracyjno-biurowej w urzędach administracji publicznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • posiadanie prawa jazdy kateogrii B
  • dysponowanie własnym samochodem
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • samodzielne podejmowanie decyzji i odpowiedzialność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy kategorii B

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.03.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Częstochowie
    ul. Rejtana 13, 42-202 Częstochowa
    Sekretariat - I piętro - pokój nr 5
    z dopiskiem "Oferta pracy"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu w godz. 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej i opisanej kopercie ("Oferta pracy"). Przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów.
W procedurze kwalifikacyjnej wezmą udział oferty, które spełniają następujące warunki:
- zostaną złożone w terminie - decyduje data wpływu do urzędu.
- dokumentacja jest kompletna i zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia uwiarygodnione własnoręcznym, czytelnym podpisem i opatrzone datą.
Nabór prowadzony jest w 3 etapach:
1.Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.
2.Test wiedzy z wymienionych w ogłoszeniu ustaw i zagadnień.
3.Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru o czym będą poinformowani telefonicznie.
Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/kandydata do dalszych etapów. Oferty odrzucone mogą być odebrane do końca kwietnia 2017 r., po tym terminie zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków zatrudnienia udzielane będą telefonicznie pod numerem: 34 3638231. Planowany termin zatrudnienia: kwiecień 2017 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3393

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Częstochowie

Udostępnił: Magdalena Wawrzkiewicz-Gajda

Komórka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Częstochowie

Wprowadzono: 04.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×