Archiwum Państwowe w Częstochowie
Ogłoszenie o naborze nr 9005ARCHIWALNE z dnia 04.03.2017 r.
-
Oferty do
15
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik działu
do spraw: administracyjno-gospodarczych
Dział administracyjno-gospodarczy
Częstochowa
Archiwum Państwowe w Częstochowie
ul. Rejtana 13
42-200 Częstochowa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- organizacja pracy Działu - w tym nadzór i organizowanie pracy osób zatrudnionych na stanowiskach administracyjnych i gospodarczych
- organizowanie technicznej inspekcji budynku i urządzeń oraz wykonawstwa konserwacji, remontów i inwestycji, zakupów materiałów niezbędnych do funkcjonowania Archiwum
- przygotowywanie materiałów i udział w procedurze zakupów usług i robót dokonywanych w trybie ustawy o zamówieniach publicznych
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Archiwum, w tym wykonywanie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem oraz nadzór nad dyscypliną pracy w Archiwum i rozliczanie podróży służbowych
- udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji
- opracowywanie planów w zakresie inwestycji, remontów i konserwacji
- dbałość o sprawne funkcjonowanie urządzeń technicznych poprzez nadzór nad prawidłową eksploatacją tych urządzeń
- nadzór nad utrzymaniem otoczenia obiektu Archiwum oraz jego pomieszczeń w należytej czystości i porządku
- prowadzenie książki obiektu budowlanego
- przeprowadzanie inwentaryzacji i prowadzenie ksiąg inwentarzowych
- obsługa programów komputerowych, w tym arkuszy kalkulacyjnych, obsługa Biuletynu Informacji Publicznej i ePUAP
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub marketing i zarządzanie lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie
- staż pracy: 5 lat w tym co najmniej 2 lata w administracji państwowej
- Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o służbie cywilnej, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Prawo budowlane, Ustawa o rachunkowości
- Znajomość przepisów i zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami
- Znajomość rozporządzeń dotyczących rozliczania podróży służbowych
- Umiejętności techniczne, tj. obsługa sprzętów m.in. monitoring wizyjny, centrala ppoż., centrala telefoniczna, sprzęt audiowizualny, sprzęt biurowy, itp.
- Umijętność zarządzania zespołem
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w pracy administracyjno-biurowej w urzędach administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- posiadanie prawa jazdy kateogrii B
- dysponowanie własnym samochodem
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- samodzielne podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia prawa jazdy kategorii B
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.03.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Częstochowie
ul. Rejtana 13, 42-202 Częstochowa
Sekretariat - I piętro - pokój nr 5
z dopiskiem "Oferta pracy"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu w godz. 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej i opisanej kopercie ("Oferta pracy"). Przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów.
W procedurze kwalifikacyjnej wezmą udział oferty, które spełniają następujące warunki:
- zostaną złożone w terminie - decyduje data wpływu do urzędu.
- dokumentacja jest kompletna i zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia uwiarygodnione własnoręcznym, czytelnym podpisem i opatrzone datą.
Nabór prowadzony jest w 3 etapach:
1.Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.
2.Test wiedzy z wymienionych w ogłoszeniu ustaw i zagadnień.
3.Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru o czym będą poinformowani telefonicznie.
Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/kandydata do dalszych etapów. Oferty odrzucone mogą być odebrane do końca kwietnia 2017 r., po tym terminie zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków zatrudnienia udzielane będą telefonicznie pod numerem: 34 3638231. Planowany termin zatrudnienia: kwiecień 2017 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.