Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 9004ARCHIWALNE z dnia 06.03.2017 r.

  • Oferty do
    17

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: utrzymania systemów rejestracji korespondencji

w Wydziale Teleinformatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

- okresowe pełnienie dyżurów telefonicznych poza normatywnym czasem pracy i konieczność udzielania technicznych konsultacji telefonicznych (nawet w dni wolne lub w nocy), a także w razie potrzeby przyjazd do jednostki Policji lub innego obiektu w celu usunięcia usterek z uwagi na konieczność utrzymania systemów teleinformatycznych w ruchu (w zgodzie z artykułem 151’5 Kodeksu Pracy). - przenoszenie i obsługa sprzętu komputerowego - sporadyczny udział w zaopatrzeniu w sprzęt lub materiały (zakupy), a także w transporcie i odbiorach dostaw oraz w szkoleniach (delegacje) - prowadzenie pojazdów służbowych (prawo jazdy kat.B) - ponad połowa dziennego czasu pracy przed monitorem ekranowym - praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym

ZAKRES ZADAŃ

  • bezpośredni nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów rejestracji korespondencji prowadzonych drogą radiową i telefoniczną. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemów rejestracji korespondencji
  • naprawa i konserwacja systemów rejestracji w celu zapewnienia bezawaryjnej i ciągłej pracy urządzeń rejestrujących. W celu przywrócenia prawidłowego funkcjonowania systemów rejestracji korespondencji
  • bezpośredni nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem przewodowych środków łączności na Stanowiskach Kierowania Policji. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemów eksploatowanych systemów
  • archiwizacja i zabezpieczenie korespondencji w celu udostępnienia ich treści bądź zawartych w niej informacji upoważnionym komórkom organizacyjnym Policji i podmiotom zewnętrznym
  • tworzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej zarządzanych systemów rejestracji korespondencji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w zakresie serwisowania sprzętu komputerowego. Doświadczenie w administrowaniu sieci komputerowych
  • przeszkolenie w zakresie utrzymania systemów rejestracji korespondencji
  • uprawnienia do zarządzania systemów rejestracji korespondencji
  • uprawnienia SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 KV
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • wiedza z zakresu zagadnień sieciowych. Znajomość środowiska MS Windows, Linux. Umiejętność koncentracji i samokształcenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość budowy systemów komputerowych. Znajomość budowy i eksploatacji sieci Ethernet

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia w zakresie utrzymania systemów rejestracji korespondencji
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie uprawnienia do zarządzania systemów rejestracji korespondencji
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie uprawnienia SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 KV
  • kopie dokumentów lub oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
    lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,4460 (co stanowi kwotę 2 709,57 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.



Liczba odwiedzin: 3181

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Strąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 06.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×