Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie
Ogłoszenie o naborze nr 55360ARCHIWALNE z dnia 05.10.2019 r.
-
Oferty do
20
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Wojskowy Komendant Uzupełnień poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: EWIDENCYJNO-ANALITYCZNYCH
WYDZIAŁ PLANOWANIA MOBILIZACYJNEGO I ADMINISTROWANIA REZERWAMI
Chorzów
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W CHORZOWIE
UL.75 PUŁKU PIECHOTY 3 41-500 CHORZÓW
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W CHORZOWIE
UL.75 PUŁKU PIECHOTY 3 41-500 CHORZÓW
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizowanie zadań związanych z procesem zabezpieczenia i uzupełnienia potrzeb mobilizacyjnych WKU oraz nakazanych jednostek wojskowych stanami osobowymi oraz planowanie i organizacja pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych;
- naliczanie potrzeb mobilizacyjnych w zakresie żołnierzy rezerwy do nadania przydziałów mobilizacyjnych na występujące stanowiska etatowe WKU, sporządzanie zapotrzebowań na uzupełnienie etatowych potrzeb mobilizacyjnych oraz planowanie gromadzenia wyszkolonych rezerw osobowych dla potrzeb mobilizacyjnych;
- utrzymywanie wysokiej jakości uzupełnienia żołnierzami rezerwy oraz opracowywanie analiz jakościowego i ilościowego uzupełnienia potrzeb mobilizacyjnych WKU stanem osobowym, wykonywanie stosownych sprawozdań w tym zakresie;
- sporządzanie bilansu stanu zasobów rezerw osobowych wykorzystywanych na potrzeby obronne;
- współpraca z jednostkami wojskowymi w zakresie zabezpieczania ich potrzeb mobilizacyjnych oraz szkolenia żołnierzy rezerwy w czasie ćwiczeń wojskowych;
- planowanie pozyskiwania rezerw osobowych poprzez ukierunkowanie przeszkalania wojskowego absolwentów, szkolenia w kolejnych specjalnościach wojskowych, przekwalifikowanie szeregowych rezerwy w kolejnych, deficytowych specjalnościach wojskowych;
- typowanie kierowców na przydziały mobilizacyjne zgodnie z zapotrzebowaniem jednostek wojskowych ze szczegolnym uwzględnieniem synchronizacji pojazdów z kierowcami;
- prowadzenie spraw związanych z rekonwersją;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji
- znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP wraz z aktami wykonawczymi;
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- biegła obsługa pakietu Microsoft Office;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
- zdolność analitycznego myślenia;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru;
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.10.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
PORTIERNIA :
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W CHORZOWIE
UL.75 PUŁKU PIECHOTY 3 , 41-500 CHORZÓW
OD PONIEDZIAŁKU DO NIEDZIELI W GODZ. 7.30-18.00
LUB ZA POŚREDNICTWEM POCZTY.
DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W ZAKLEJONEJ I OPISANEJ KOPERCIE
Z DOPISKIEM : NABÓR NA STANOWISKO - SPECJALISTA WPMIAR.
PRZYJMOWANE SĄ TYLKO KSEROKOPIE DOKUMENTÓW.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: WOJSKOWY KOMENDANT UZUPEŁNIEŃ W CHORZOWIE TEL. 261-124-550
- Kontakt do inspektora ochrony danych: STARSZY INFORMATYK SEBASTIAN WOLNY TEL. 261-124-553
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: CZŁONKOWIE KOMISJI REKRUTACYJNEJ
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Na powyższym stanowisku zostanie nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny.
Zatrudnienie wybranego kandydata nastąpi na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Proponowane wynagrodzenie - 3011,51 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
Nabór składa się z 4 etapów :
1.Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.
Dokumenty muszą spełniać następujące wymagania formalne:
- zostaną złożone w terminie
(liczy się data wpływu do urzędu lub data stempla pocztowego),
- dokumentacja jest kompletna i zawiera:
wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia (oświadczenia proszę zawrzeć na jednej kartce) - uwiarygodnione własnoręcznym, czytelnym podpisem i opatrzone aktualną datą.
Oferty niekompletne lub z niepodpisanymi dokumentami będą odrzucone.
Kandydaci, których dokumenty spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru o czym zostaną poinformowani telefonicznie do dnia 25.10.2019r.
i zaproszeni do kolejnych etapów naboru.
Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/ta do dalszych etapów.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
2.Test wiedzy z wymienionych w ogłoszeniu ustaw.
3.Sprawdzenie praktycznych umiejętności obsługi komputera.
4.Rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać u referenta prawno-administracyjnego pod nr tel. : 261-124-552 , pn-pt. 10.00-14.00