Komenda Miejska Policji w Bytomiu
Ogłoszenie o naborze nr 322ARCHIWALNE z dnia 08.06.2016 r.
-
Oferty do
14
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej pionu prewencji
Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji II w Bytomiu
Bytom
Komisariat Policji II w Bytomiu
ul.Chrzanowskiego 1a
41-902 Bytom
Komenda Miejska Policji w Bytomiu
ul.Powstańców Warszawskich 74
41-902 Bytom
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w postaci: rejestru dzienników,dziennika korespondencyjnego,rejestru wydanych materiałów kancelaryjnych, książki doręczeń przesyłek miejscowych, wykazu przesyłek nadanych i wydanych, podręcznych skorowidzów,rejestrów.
- Kompletowanie dokumentów oraz przygotowywanie akt do archiwum lub wybrakowania.
- Sporządzanie spisów akt dokumentacji przekazywanej do archiwum i protokołów brakowania dokumentacji kat.BC.
- Coroczne rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych. Sporządzanie wykazów dokumentów pobranych przez pracowników w celu ich rozliczenia z dziennikiem.
- Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów w przypadku rozwiązania stosunku służbowego(pracy), zwolnienia, przeniesienia lub oddelegowania do służby(pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej.
- Udzielanie informacji innym jednostkom/urzędom.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administracji publicznej
- znajomość przepisów tj.: ustawa o służbie cywilnej, Kodeks pracy, zasad archiwizacji
- umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji: Word, Excel, Open office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obsłudze sekretariatu w zakresie kancelaryjno-biurowym
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne
- rzetelność
- terminowość
- samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych
- --
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- ---
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Bytomiu
ul.Powstańców Warszawskich 74
41-902 Bytom
Zespół Kadr i Szkolenia
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie według mnożnika 1,0000 tj.1873,84zł brutto plus dodatek za wysługę lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty w Komendzie Miejskiej Policji w Bytomiu w terminie do dnia 14.06.16.
Życiorys w formie CV.
Oferty zawierające dokumenty niepodpisane bądź niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.
Dokumenty należy dostarczać w kopertach z dopiskiem "Oferta zatrudnienia na zastępstwo na stanowisko inspektora Zespołu Prezydialnego KP II Bytom-nie otwierać w sekretariacie".
Dokumenty nie podlegają zwrotowi.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć,wiek,niepełnosprawność,rasę,narodowość,przekonania polityczne,przynależność związkową,pochodzenie etniczne,wyznanie,orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu (32) 388 82 29