Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 321ARCHIWALNE z dnia 08.06.2016 r.

  • Oferty do
    22

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych

Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości Oddział w Delegaturze-Placówce Zamiejscowej w Siedlcach



Miejsce wykonywania pracy:

Siedlce

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - Delegatura w Siedlcach
ul. Piłsudskiego 38
08-110 Siedlce

Adres urzędu:

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca biurowa - praca poza siedzibą urzędu, w terenie (w szczególności kontrole, rozprawy administracyjne), - praca związana z obsługą klienta, - praca na trzecim piętrze, - odpowiedzialność materialna, - zagrożenie korupcją, - narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - brak oznaczeń dla osób niewidomych, - pomieszczenia higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, - budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji dotyczących ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte na realizację inwestycji drogowych,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji dotyczących wygaśnięcia i ustanowienia trwałego zarządu na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz przekazywania w trwały zarząd nieruchomości przejętych na rzecz Skarbu Państwa,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawach stwierdzenia nabycia z mocy prawa na własność Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego gruntów, znajdujących się w ich władaniu, zajętych pod drogi publiczne,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji dotyczących ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte na realizację budowli przeciwpowodziowych,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji dotyczących ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte przez Skarb Państwa pob budowę lub modernizację linni kolejowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • Znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, o transporcie kolejowym,
  • przepisy wpowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne lub geodezyjne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.06.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    Biuro Kadr i Organizacji, pok. 39
    pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa
    z dopiskiem "Oferta pracy SPN-S/8

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: do 2.600 zł

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydatki/kandydaci będą informowani o terminie kolejnego etapu naboru za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Prosimy o wpisanie w dokumentach aktualnego adresu e-mail. Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem. Informacje dotyczące rekrutacji w MUW znajdują się na stronie internetowej urzędu pod adresem www.mazowieckie.pl w zakładce „Praca” oraz na stronie BIP Urzędu pod adresem www.bip.mazowieckie.pl.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Wzór oświadczeń dostępny na stronie www.bip.mazowieckie.pl
Zastrzegamy możliwość wystąpienia o referencje.



Liczba odwiedzin: 2491

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Udostępnił: Hubert Sikorski

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Organizacji

Wprowadzono: 08.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×