Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej

Ogłoszenie o naborze nr 26568ARCHIWALNE z dnia 01.05.2018 r.

  • Oferty do
    9

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    2
  • Status
    nabór w toku
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej

Komisariat Policji I w Bielsku-Białej Komisariat Policji II w Bielsku-Białej



Miejsce wykonywania pracy:

Bielsko-Biała

Komisariat Policji I w Bielsku-Białej ul. Składowa 2
Komisariat Policji II w Bielsku-Białej ul. Kamińskiego 8

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej
ul. Wapienna 45

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana jest w pomisezczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Okresowo praca przy komputerze poniżej dobowego wymiaru czasu pracy

ZAKRES ZADAŃ

  • kompletowanie i przedkładanie dokumentacji i korespondencji do dekretacji przełożonego
  • obsługa dziennika elektronicznego
  • archiwizowanie dokumentów i przekazywanie ich do archiwum
  • składanie zamówień na materiały biurowe i inne druki oraz rozdział ich pomiędzy pracowników
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji mienia powierzonego pracownikom

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 1 rok praca na podobnym stanowisku administracyjno-biurowym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne, administracyjno-biurowe
  • staż pracy: 1 rok praca w administracji na podobnym stanowisku

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Komendy miejskiej Policji w Bielsku-Białej
    ul. Wapienna 45

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wszelkie informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel. 33 812 1500.
Wynagrodzenie bruttto przy 20-letnim stażu pracy 2.500 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę , narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Nabór i postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w trzech etapach:
1-wstępna weryfikacja pod względem formalnym,
2-test pisemny ze znajomości ustawy o służbie cywilnej i pracy kancelaryjno-biurowej
3- rozmowa kwalifikacyjna z osobami, które najlepiej zaliczyły test.



Liczba odwiedzin: 3218

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej

Udostępnił: Hanna SERAFIN

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 01.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×