Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 26569ARCHIWALNE z dnia 01.05.2018 r.
-
Oferty do
11
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referendarz
do spraw: budżetu państwa
w Wydziale Wynagrodzeń, Budżetów Wojewodów, Samorządowych Kolegiów Odwoławczych, Sportu oraz Turystyki, Departament Finansowania Sfery Budżetowej
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Uczestniczenie w pracach związanych z przygotowaniem, realizacją i sprawozdaniem z wykonania ustawy budżetowej w zakresie działu 758 - Różne rozliczenia, rozdziału 710 – Działalność usługowa (w zakresie geodezji i kartografii) oraz części 85 - Budżety wojewodów.
- Analizowanie decyzji wojewodów dotyczących rozdysponowania rezerw utworzonych w budżetach wojewodów, przeniesień polegających na zwiększeniu wydatków majątkowych jednorazowo o kwotę poniżej 100 tys. zł oraz blokowania planowanych wydatków, a także opracowywanie informacji w tym zakresie.
- Uczestniczenie w przygotowywaniu prognoz, analiz, opracowań i informacji w zakresie części 85 Budżety wojewodów.
- Udział w pracach dotyczących zmian w wydatkach budżetu państwa oraz przygotowywania projektów decyzji Ministra Finansów w celu zapewnienia środków niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań przez dysponentów w zakresie koordynowanych części budżetowych.
- Opracowywanie okresowych analiz zbiorczych z wykonania dochodów i wydatków budżetu państwa, w części budżety wojewodów oraz w zakresie działu 758 Różne rozliczenia i rozdziału 710 – Działalność usługowa (w zakresie geodezji i kartografii).
- Uczestniczenie w opracowywaniu projektów stanowisk Ministra Finansów w sprawach zgłaszanych przez dysponentów części budżetowych, opinii, wyjaśnień i stanowisk w sprawach wynikających ze stosowania przepisów będących we właściwości wydziału oraz przepisów regulujących system finansów publicznych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk prawnych lub ekonomicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.05.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2018/057/FS
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694-38-83.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.