Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie

Ogłoszenie o naborze nr 38185ARCHIWALNE z dnia 30.11.2018 r.

  • Oferty do
    31

    grudnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1/1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: budowlanych

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO 42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29



Miejsce wykonywania pracy:

Będzin

Adres urzędu:

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO 42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29

WARUNKI PRACY

praca na 2 piętrze, brak windy, toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz praca w terenie, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych, prowadzenie działalności inspekcyjnej na terenie powiatu BĘDZIŃSKIEGO, praca przy komputerze,

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych wraz ze sporządzaniem protokołów kontroli
  • prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie Wykształcenie: średnie budowlane Posiadanie uprawnień budowlanych Znajomość przepisów Prawa budowlanego, kpa oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji Biegła obsługa komputera Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • staż pracy: 2 lata Posiadanie prawa jazdy kat.B,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • uprawnienia budowlane
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) ( kontakt: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie (42-500), ul. Małachowskiego 29) 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się poprzez skrzynkę ePUAP Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (/pinb_bedzin/skrytka) 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit .c i e RODO oraz przepisów działu VIII kpa oraz ustawy o petycjach w celu udzielenia odpowiedzi na podanie, skargę , wniosek, petecyję. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą organu uprawnione na podstawie przepisów do uzyskania danych. 5. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres zgodny z odrębnymi przepisami dotyczącymi archiwizacji. 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych i prawo do ich sprostowania. 7. Maja Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.12.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty NALEZY ZŁOZYĆ DO 31.12.2018 R.
    Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego W BĘDZINIE
    Dokumenty należy złożyć w biurze podawczym inspektoratu lub za pośrednictwem poczty w kopercie z dopiskiem "PRACA INSPEKTOR"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: ŁUKASZ AUGUŚCIAK
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: TEL. 0 32 269 24 37 W. 25
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dane kontaktowe: pinb_bedzin@interia.pl
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3206

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie

Udostępnił: Dariusz Wdowicki

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 30.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×