Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie
Ogłoszenie o naborze nr 38185ARCHIWALNE z dnia 30.11.2018 r.
-
Oferty do
31
grudnia
2018
-
Wymiar etatu
1/1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: budowlanych
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO 42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29
Będzin
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO 42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych wraz ze sporządzaniem protokołów kontroli
- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie Wykształcenie: średnie budowlane Posiadanie uprawnień budowlanych Znajomość przepisów Prawa budowlanego, kpa oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji Biegła obsługa komputera Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- staż pracy: 2 lata Posiadanie prawa jazdy kat.B,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- uprawnienia budowlane
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) ( kontakt: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie (42-500), ul. Małachowskiego 29) 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się poprzez skrzynkę ePUAP Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (/pinb_bedzin/skrytka) 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit .c i e RODO oraz przepisów działu VIII kpa oraz ustawy o petycjach w celu udzielenia odpowiedzi na podanie, skargę , wniosek, petecyję. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą organu uprawnione na podstawie przepisów do uzyskania danych. 5. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres zgodny z odrębnymi przepisami dotyczącymi archiwizacji. 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych i prawo do ich sprostowania. 7. Maja Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.12.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty NALEZY ZŁOZYĆ DO 31.12.2018 R.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego W BĘDZINIE
Dokumenty należy złożyć w biurze podawczym inspektoratu lub za pośrednictwem poczty w kopercie z dopiskiem "PRACA INSPEKTOR"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: ŁUKASZ AUGUŚCIAK
- Kontakt do inspektora ochrony danych: TEL. 0 32 269 24 37 W. 25
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dane kontaktowe: pinb_bedzin@interia.pl
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.