Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 5368ARCHIWALNE z dnia 10.11.2016 r.

  • Oferty do
    21

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

do spraw: programowania i monitorowania EFS

w Departamencie Europejskiego Funduszu Społecznego Wydział Edukacji i Zdrowia



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Warszawa ul. Wspólna 2/4

Adres urzędu:

00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5

WARUNKI PRACY

– praca przy komputerze z użyciem innych urządzeń biurowych (m.in.: ksero, skaner) – praca zarówno samodzielna, jak i zespołowa – udział w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych - uzgadnianie stanowisk – wystąpienia publiczne – wyjazdy służbowe – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze – winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych – wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej – sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu – ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów dotyczących realizacji programu PO WER oraz PO KL (w tym: szczegółowy opis osi priorytetowych programu operacyjnego, wytyczne, zalecenia, rekomendacje), w tym: o formułowanie propozycji zmian w dokumentach o formułowanie zapisu dokumentów o przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień;
  • Aktualizowanie programów PO WER oraz PO KL, w tym: o formułowanie propozycji zmian w programie o dobór instrumentów wsparcia o weryfikowanie programu/ projektu pod kątem przeprowadzonych analiz o negocjowanie z Komisją Europejską i innymi podmiotami zewnętrznymi o przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień o określanie zasad i trybu monitorowania programu
  • Wdrażanie i monitorowanie wdrażania programów PO WER i PO KL o weryfikacja i opiniowanie projektów Planów działań przygotowywanych przez Instytucje Pośredniczące oraz zawartych w nich kryteriów wyboru projektów, wskaźników i propozycji projektów pozakonkursowych o przygotowywanie interpretacji i stanowisk Ministerstwa oraz odpowiedzi na pytania w zakresie realizacji programu o przygotowywanie sprawozdań z realizacji PO WER i PO KL o weryfikacja sprawozdań okresowych, rocznych i końcowych z realizacji Priorytetów sporządzonych przez IP o przygotowywanie informacji na temat stanu realizacji PO WER oraz raportów, zestawień i tabel monitorujących dotyczących wdrażania PO WER o monitorowanie poszczególnych obszarów realizacji PO WER, w tym weryfikacja planów realizacji celów szczegółowych IP
  • Koordynacja procesu wdrażania EFS w ramach programów operacyjnych o opracowywanie wytycznych, zaleceń oraz innych dokumentów dotyczących EFS dla programów operacyjnych współfinansowanych ze środków EFS, o których mowa w Umowie Partnerstwa o udział w pracach komitetów oraz grup roboczych i eksperckich na szczeblu krajowym i wspólnotowym o opiniowanie szczegółowych opisów osi priorytetowych regionalnych programów operacyjnych w odniesieniu do EFS oraz projektów ich aktualizacji o opiniowanie innych dokumentów stanowiących system realizacji regionalnych programów operacyjnych
  • Realizacja zadań związanych z programowaniem wsparcia EFS w kolejnym okresie programowania 2020+ o przygotowywanie wkładów do stanowisk Rządu, instrukcji dla przedstawicieli PL o opiniowanie, konsultowanie i współuczestniczenie w procesie tworzenia aktów prawnych szczebla wspólnotowego i krajowego w dziedzinie polityki spójności oraz innych, będących obszarami wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku związanym z obszarem funduszy unijnych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE
  • znajomość problematyki z zakresu edukacji i kształcenia ustawicznego osób dorosłych
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • komunikacja w tym umiejętność sporządzania analiz/notatek/pism/prezentacji
  • rzetelność
  • myślenie analityczne
  • kreatywność
  • negocjowanie
  • umiejętność obsługi komputera środowisko MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.11.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    (Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)

    z dopiskiem w liście motywacyjnym: DZF_123_z

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel. 22 273 80 34



Liczba odwiedzin: 3684

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Zaręba

Komórka organizacyjna: Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 10.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×