Urząd Morski w Słupsku

Ogłoszenie o naborze nr 528ARCHIWALNE z dnia 14.06.2016 r.

  • Oferty do
    27

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: nadzoru technicznego nad obiektami budowlanymi Urzędu Morskiego w Słupsku

w Inspektoracie Nadzoru Technicznego i Zagospodarowania Przestrzennego



Miejsce wykonywania pracy:

Słupsk

ul. Niemcewicza 15
76-200 Słupsk

Adres urzędu:

Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk

WARUNKI PRACY

Uciążliwe warunki pracy: - praca w terenie, - praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych. Czynniki szkodliwe dla zdrowia: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4h dziennie. Bariery architektoniczne: - schody, - brak windy, - brak podjazdu, - brak odpowiednio dostosowanych toalet, - brak drzwi odpowiedniej szerokości. Narzędzia i materiały pracy: - komputer.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie książek obiektów budowlanych dla obiektów będących w ewidencji celem spełnienia wymogów nałożonych na Dyrektora ustawą Prawo budowlane
  • organizacja i wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane
  • uzgadnianie i opiniowanie: miejscowych planów, warunków zabudowy, projektów decyzji pozwoleń na budowę, pozwoleń wodnoprawnych w granicach pasa technicznego i ochronnego - zgodnie z wymogami ustawy o obszarach morskich RP i administracji morskiej
  • archiwizowanie dokumentacji powykonawczej, protokołów z kontroli, załączników zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego
  • wykonywanie inwentaryzacji budowlanej, na tej podstawie dokumentacji architektoniczno-budowlanej, dokumentacji fotograficznej, planów zagospodarowania wskazanego terenu dla potrzeb własnych Urzędu
  • udział w komisyjnych odbiorach dokumentacji robót budowlanych, przetargach oraz w przypadku wystąpienia stanu awaryjnego obiektu
  • przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowania przez Zespół ds. Zamówień Publicznych na wyłonienie wykonawcy kontroli specjalistycznych
  • sporządzanie harmonogramu przeglądów okresowych i projektów planu remontu obiektów budowlanych będących w ewidencji Urzędu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe konstrukcyjno-budowlane
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w wykonawstwie lub w biurze projektów (praca na budowie lub w biurze projektów)
  • przeszkolenie z zakresu prawa budowlanego
  • uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń)
  • znajomość obsługi pakietu Office (WORD, EXCEL)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność czytania dokumentacji budowlanej oraz sporządzenia prostej dokumentacji budowlanej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu prawa budowlanego lub oświadczenie kandydatki/kandydata o przeszkoleniu w tym zakresie
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia w wymaganym zakresie
  • kopie posiadanych świadectw pracy oraz inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Słupsku - sekretariat
    al. Sienkiewicza 18
    76-200 Słupsk

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów). Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani e-mailem i/lub telefonicznie. Postępowanie rekrutacyjne będzie polegało na rozwiązaniu pisemnego testu z wiedzy merytorycznej. Z osobami, które zaliczą test pisemny na poziomie minimum 50 % zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O ostatecznym wyborze kandydata/kandydatki zadecyduje Dyrektor Urzędu.
Wynagrodzenie zasadnicze ok. 3200 zł + dodatek stażowy.



Liczba odwiedzin: 2461

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Słupsku

Udostępnił: Anna Chomienko

Komórka organizacyjna: Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Wprowadzono: 14.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×