Komenda Powiatowa Policji w Policach

Ogłoszenie o naborze nr 529ARCHIWALNE z dnia 14.06.2016 r.

  • Oferty do
    24

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: Łączności i Informatyki

w Zespole Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Police

Komisariat Policji w Mierzynie
ul. Welecka 2
Mierzyn

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Policach
ul. Kasprowicza 3
72-010 Police

WARUNKI PRACY

praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych

ZAKRES ZADAŃ

  • bieżąca obsługa aplikacji policyjnych i pozapolicyjnych eksploatowanych w KPP i KP włączonych do PSTD
  • wprowadzanie danych do systemów policyjnych
  • prowadzenie ewidencji, rejestrów związanych z łącznością i informatyką
  • archwizowanie danych teleinformatycznych, sporządzanie statystyk i wydruków na potrzeby funkcjonariuszy

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w administracji publicznej
  • znajomość obsługi programów biurowych z pakietów MS Office oraz Libre (OpenOffice)
  • dobra umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • prawo jazdy kat. B
  • dodatkowym atutem będzie znajomość systemów policyjnych
  • łatwość uczenia się i adaptacji do nowych zadań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Policach
    ul. Kasprowicza 3
    72-010 Police
    z dopiskiem
    „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 3/2016”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w pok. 102 Kadry i Szkolenia KPP w Policach przed upływem tego terminu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-42-47-581

Proponowane wynagrodzenie:   1.984,40 brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.



Liczba odwiedzin: 2461

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Policach

Udostępnił: Rafał Sabadach

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Wprowadzono: 14.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×