Komenda Powiatowa Policji w Policach
Ogłoszenie o naborze nr 529ARCHIWALNE z dnia 14.06.2016 r.
-
Oferty do
24
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: Łączności i Informatyki
w Zespole Łączności i Informatyki
Police
Komisariat Policji w Mierzynie
ul. Welecka 2
Mierzyn
Komenda Powiatowa Policji w Policach
ul. Kasprowicza 3
72-010 Police
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- bieżąca obsługa aplikacji policyjnych i pozapolicyjnych eksploatowanych w KPP i KP włączonych do PSTD
- wprowadzanie danych do systemów policyjnych
- prowadzenie ewidencji, rejestrów związanych z łącznością i informatyką
- archwizowanie danych teleinformatycznych, sporządzanie statystyk i wydruków na potrzeby funkcjonariuszy
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w administracji publicznej
- znajomość obsługi programów biurowych z pakietów MS Office oraz Libre (OpenOffice)
- dobra umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- prawo jazdy kat. B
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemów policyjnych
- łatwość uczenia się i adaptacji do nowych zadań
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Policach
ul. Kasprowicza 3
72-010 Police
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 3/2016”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w pok. 102 Kadry i Szkolenia KPP w Policach przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-42-47-581
Proponowane wynagrodzenie: 1.984,40 brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.