Urząd Morski w Słupsku
Ogłoszenie o naborze nr 23908ARCHIWALNE z dnia 14.03.2018 r.
-
Oferty do
25
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: kontroli terenowej, realizacji inwestycji i projektów unijnych
w Inspektoracie Ochrony Wybrzeża
Słupsk
ul. Niemcewicza 15 a
76-200 Słupsk
Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowanie i realizacja inwestycji z zakresu ochrony brzegów morskich oraz projektów finansowanych ze środków pozabudżetowych (funduszy europejskich) w zakresie oddelegowanym do Inspektoratu Ochrony Wybrzeża (OW)
- Nadzór i koordynacja nad prawidłową pracą Obwodów i Obchodów Ochrony Wybrzeża, ze szczególnym uwzględnieniem działań nadzorców w zakresie prawidłowej organizacji pracy podległych im robotników ochrony wybrzeża i jakości wykonywanych robót
- Przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w przypadku inwestycji w zakresie ochrony brzegów morskich w granicach administracji Urzędu Morskiego, w tym przygotowywanie kart informacyjnych przedsięwzięcia wraz z niezbędnymi załącznikami
- Dorywcze kontrole terenowe ilości i jakości wykonywanych robót - wnioskowanie o dokonywanie poprawek w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykonywaniu obowiązków służbowych przez pracowników OW, stawianie odpowiednich wniosków celem koordynacji wykonywanych zadań, oddelegowanych do odpowiednich komórek terenowych a w wymaganych przypadkach podjęcie działań mających na celu usprawnienie pracy Inspektoratu
- Współudział w przygotowaniu projektów programów inwestycyjnych dla inwestycji realizowanych w oparciu o ustawę z dnia 28 marca 2003 r. o ustanowieniu programu wieloletniego "Program ochrony brzegów morskich" oraz innych, do przygotowania których zostal oddelegowany Inspektorat OW
- Współpraca z wykonawcami robót oraz nadzorem inwestorskim w zakresie realizowanych zadań z zakresu ochrony brzegu morskiego
- Prowadzenie spraw związanych z wykonaniem części wniosków o przyznanie funduszy europejskich w zakresie oddelegownym do OW
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie związane z ochroną środowiska
- doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku związanym z realizacją inwestycji lub projektów współfinansowanych ze środków krajowych oraz funduszy unijnych
- Przeszkolenie w zakresie ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, prawa wodnego, prawa budowlanego oraz zamówień publicznych
- Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
- Dobra organizacja pracy
- Komunikatywność, kreatywność, samodzielność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku ochrona środowiska lub inżynieria środowiska lub geografia
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej
- szkolenia z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej
- studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
- szkolenia z zakresu zamówień publicznych
- znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektu, przygotowywania wniosku o dofinansowanie, wdrażania projektu, zarządzania projektem
- praktyczna znajomość przebiegu procesu zamowień publicznych i procesu inwestycyjnego
- umiejętność kierowania zespołem
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie lub oświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie lub oświadczenie o przeszkoleniu z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej
- Kopia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych lub kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie lub oświadczenie o przeszkoleniu z zakresu zamówień publicznych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Słupsku - sekretariat
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane.
Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów).
Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani e-mailem i/lub telefonicznie.
Postępowanie rekrutacyjne będzie polegało na rozwiązaniu pisemnego testu z wiedzy merytorycznej. Z osobami, które zaliczą test pisemny na poziomie minimum 60% zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O ostatecznym wyborze kandydata/kandydatki zadecyduje Dyrektor Urzędu.
Wynagrodzenie zasadnicze: 3044,99 zł + dodatek stażowy.