Komenda Powiatowa Policji w Pucku

Ogłoszenie o naborze nr 17558ARCHIWALNE z dnia 04.11.2017 r.

  • Oferty do
    14

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    0.20
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Komendy Powiatowej Policji w Pucku

Jednoosobowe Stanowisko do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Komendy Powiatowej Policji w Pucku



Miejsce wykonywania pracy:

Puck

84-100 Puck ul. Dworcowa 5

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Dworcowa 5
84-100 Puck

WARUNKI PRACY

Praca o charakterze biurowym oraz praca w terenie. Stanowisko pracy wymaga znacznej samodzielności w realizacji zadań, co wynika z organizacji pracy na tym stanowisku. Odpowiada za organizację pracy na tym stanowisku pracy, w tym za przestrzeganie terminów wynikających z przepisów prawa. Osoba na tym stanowisku pracy prowadzi daną sprawę od początku do końca.

ZAKRES ZADAŃ

  • realizacja zadań z zakresu działania służby bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, w tym: przeprowadzenie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy; bieżące informowanie Komendanta o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do przeciwdziałania i usuwania tych zagrożeń; sporządzanie i przedstawienie Komendantowi, zgodnie z przepisami okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia policjantów pełniących służbę i pracowników oraz poprawę warunków służby i pracy; zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny służby i pracy w stosowanych oraz wprowadzonych rozwiązaniach organizacyjnych i procedurach; przedstawianie Komendantowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny służby i pracy oraz ustalaniu zadań osób kierujących policjantami pełniącymi służbę i pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny służby i pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków policjantów pełniących służbę i wypadków pracowników przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków policjantów pełniących służbę i wypadków pracowników przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą; doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo przyjętych do służby policjantów i nowo zatrudnionych pracowników; współdziałanie z zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach, a także podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy; inicjowanie i rozwijanie na terenie Komendy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny służby i pracy oraz ergonomii
  • współpraca merytoryczna z komórką organizacyjną do spraw bezpieczeństwa i higieny służby i pracy w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gdańsku
  • przestrzegać przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych; wyposażyć budynki, obiekty budowlane lub tereny w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice; zapewnić konserwację oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie
  • zapewnić osobom przebywającym w budynkach, obiektach budowlanych lub na terenach, bezpieczeństwo i możliwość ewakuacji; przygotować budynki, obiekty budowlane lub tereny do prowadzenia akcji ratowniczej
  • ustalić sposoby postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok 1 rok stażu pracy w służbie bhp
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej, biegła obsługa komputera (znajomość podstawowych programów biurowych) oraz umiejętność obsługi poczty internetowej, znajomość obowiązujących przepisów resortowych, przepisów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu zadań ochrony przeciwpożarowej oraz umiejętność ich stosowania, dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy, posiadanie prawa jazdy kat. B, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 1167, ze zm.), kopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Pucku
    Sekretariat Komendanta Powiatowego Policji
    ul. Dworcowa 5
    84-100 Puck

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Pucku może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowego Policji w Pucku ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot oraz wykonaniu badań wstępnych przez kandydata w Poradni Badań Profilaktycznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSW w Gdańsku celem uzyskania zaświadczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:
http://bip.puck.kpp.policja.gov.pl/.

Skutek finansowy na powyższym stanowisku wynosi 538,50 zł. brutto oraz płatna wysługa lat (od 5% do 20%).

Dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Pucku pod nr telefonu (58) 674-52-04 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00.



Liczba odwiedzin: 3106

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Pucku

Udostępnił: Krzysztof Patelczyk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×