Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim

Ogłoszenie o naborze nr 14219ARCHIWALNE z dnia 12.08.2017 r.

  • Oferty do
    17

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: do spraw prezydialnych

Zespół do Spraw Prezydialnych



Miejsce wykonywania pracy:

Pruszcz Gdański

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim
ul. Wita Stwosza 4
83-000 Pruszcz Gdański

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w siedzibie urzędu oraz sporadycznie poza jej siedzibą. Praca związana z obsługą m. in komputera, skanera, drukarki, faxu. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Naturalne i sztuczne oświetlenie. Bariery architektoniczne, brak wind oraz toalet dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • - odbieranie, wysyłanie, rejestrowanie korespondencji w ramach systemu informatycznego SIDAS
  • - prowadzenie rejestrów niezbędnych do prawidłowego obiegu dokumentacji służbowej
  • - udzielanie odpowiedzi w ramach posiadanych przez organ kompetencji w obszarze zadań określonych dla komórki organizacyjnej
  • - obsługa interesantów
  • - archiwizowanie i brakowanie dokumentacji służbowej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • - znajomość przepisów i procedur z zakresu pracy kancelaryjnej oraz postępowania z dokumentacją archiwalną i niearchiwalną
  • - umiejętność sprawnej obsługi typowych urządzeń biurowych, w tym znajomość programów informatycznych MS Office, MS Word, Excel
  • - dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność
  • - umiejętność współpracy, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie na kierunku administracja
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub na podobnym stanowisku
  • - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim
    ul. Wita Stwosza 4
    83-000 Pruszcz Gdański

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niespełniające wymogów formalnych, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy nie zostali zakwalifikowani nie będą powiadamiani. Proponowane wynagrodzenie brutto około 2.100,- złotych miesięcznie. Oferty odrzucone zostają komisyjnie zniszczone. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis kandydata. Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.. W przypadku dużej ilości ofert przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy lub umiejętności. KPP w Pruszczu Gdańskim nie ponosi odpowiedzialności za kopiowane treści ogłoszeń i umieszczanie ich na innych portalach niż w wymaganych procedurami. Oferty należy składać od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do godziny 15.00. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 58 78 54 279.



Liczba odwiedzin: 2834

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim

Udostępnił: Joanna Chrzanowska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 12.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×