Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

Ogłoszenie o naborze nr 31799ARCHIWALNE z dnia 07.08.2018 r.

  • Oferty do
    17

    sierpnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: prewencji kryminalnej, nieletnich i patologii

w Wydziale Prewencji, Zespół do spraw Prewencji Kryminalnej, Nieletnich i Patologii



Miejsce wykonywania pracy:

Wysokie Mazowieckie

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Ludowa 13
18-200 Wysokie Mazowieckie

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa, obsługa urządzeń biurowych w pomieszczeniach usytuowanych na parterze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Uczestnictwo w spotkaniach z samorządami lokalnymi,mieszkańcami, nauczycielami oraz młodzieżą szkolną i rodzicami.

ZAKRES ZADAŃ

  • realizacja czynności związanych z wdrażaniem, modyfikowaniem, opiniowaniem programów, procedur i działań prewencyjno-profilaktycznych,
  • współuczestniczenie przy tworzeniu nowych procedur, zasad rozwiązań działań prewencyjnych i profilaktycznych oraz uczestniczenie w określaniu sposobu ich realizacji i wdrażania,
  • koordynowanie i inicjowanie współpracy z przedstawicielami instytucji oraz uczestniczenie w spotkaniach z lokalnymi samorządami, mieszkańcami, nauczycielami oraz młodzieżą szkolną i rodzicami,
  • prowadzenie dokumentacji i sporządzanie sprawozdań związanych z działaniami oraz programami prewencyjnymi,
  • monitorowanie pracy funkcjonariuszy realizujących zadania profilaktyczne z zakresu patologii nieletnich, zjawisk przemocy w rodzinie oraz sytuacji kryzysowych,
  • prowadzenie szkoleń i instruktaży z zakresu patologii nieletnich, zjawisk przemocy w rodzinie oraz sytuacji kryzysowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 1 rok praca w administracji
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 26 października 1982 roku o postępowaniu w sprawach nieletnich,
  • posiadanie następujących kompetencji: komunikatywność, nawiazywania kontaktów z dziećmmi i młodzieżą, odporność na stres związany z wystąpieniami publicznymi, organizacja pracy własnej, pracy w zespole, rozwiązywania problemów, umiejętność argumentowania, rzetelność i terminowość,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Ludowa 13
    18-200 Wysokie Mazowieckie
    Sekretariat, pok. nr 202, II piętro

    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - ogłoszenie nr ....".

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Wysokiem Mazowieckiem z siedzibą przy ul. Ludowej 13, 18-200 Wysokie Mazowieckie, e-mail: kpp@wysokie-maz.bk.policja.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Ludowa 13, 18-200 Wysokie Mazowieckie, e-mail: iod.kpp@wysokie-maz.bk.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia. Aplikacje niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymagań, jak również złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów, o ich terminie zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej (proszę o podanie aktualnych adresów e-mail) bądź w szczególnych przypadkach braku adresu e-mail telefonicznie. Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne. Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.
Proponowane wynagrodzenie wg mnożnika 1,1210 kwoty bazowej, co wynosi 2.100,57 zł brutto.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 86-474-17-18.



Liczba odwiedzin: 3004

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

Udostępnił: Anna Stypułkowska

Komórka organizacyjna: Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 07.08.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×