Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
Ogłoszenie o naborze nr 47364ARCHIWALNE z dnia 11.05.2019 r.
-
Oferty do
24
maja
2019
-
Wymiar etatu
0,5
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
informatyk
do spraw: administrator systemów informatycznych
Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu - Wydział Wspomagający - Zespół Łączności i Informatyki
Tarnobrzeg
Tarnobrzeg ul. 1 Maja 2
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- administracja policyjnej sieci i systemów informatycznych
- administracja stanowisk opracowywania dokumentów niejawnych
- administracja systemów rejestracji rozmów audio i monitoringu wizyjnego
- wykonywanie instalacji i reinstalacji oprogramowania
- wykonywanie przeglądów okresowych oraz naprawa sprzętu i urządzeń informatycznych
- opracowywanie stosownych procedur, instrukcji i zaleceń
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie informatyczne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata
- prawo jazdy
- doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznym
- znajamość zasad konfiguracji oraz zarządzania aktywnymi urządzeniami sieciowymi
- znajmość systemów operacyjnych MS Windows
- dobra znajomość zagadnień w zakresie budowy i instalacji elementów sieci teleinformatycznych
- zmieszkanie na terenie powiatu tarnobrzeskiego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole, znajomość obsługi programów grafiki rastrowej i wektorowej, chęć samodoskonalenia zawodowego
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dowodu osobistego
- książeczki wojskowej
- prawa jazdy
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształecenie
- zaświadczenia potwierdzające dodatkowe kwalifikacje
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.05.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
ul. 1 Maja 2
39-400 Tarnobrzeg
w godz. 8,00 - 15,00
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Tarnobrzegu tel. 15 851 3305
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Naczelnik Wydziały Wspomagającego tel. 15 851 3201
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Zespół Kadr i Szkolenia
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
tel. 510 997 290