Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

Ogłoszenie o naborze nr 64408ARCHIWALNE z dnia 06.07.2020 r.

  • Oferty do
    24

    lipca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kontroli warunków pracy (służby) oraz przestrzegania zasad i przepisów dotyczących zasad bezpieczeństwa i higieny

w Zespole ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Wydziału Kontroli



Miejsce wykonywania pracy:

Przemyśl

Adres urzędu:

Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
ul. Mickiewicza 34
37-700 Przemyśl

WARUNKI PRACY

CZAS PRACY: zgodnie z ustawą o służbie cywilnej (praca w systemie podstawowym - godz. pracy od 07.30 do 15.30), Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: I piętro w budynku wielokondygnacyjnym na terenie kompleksu koszarowego Komendy Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu (ul. Mickiewicza 34, 37 - 700 Przemyśl). Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (posiada zainstalowaną windę/podjazdy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety). Na zewnątrz budynku znajdują się miejsca parkingowe dla pracowników. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz inne urządzenia biurowe (np. telefon, fax, kserokopiarka, niszczarka, skaner). Stanowisko zostało utworzone jako organ doradczy i opiniodawczy Komendanta BiOSG w celu przeprowadzenia kontroli warunków służby i pracy pod względem przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny. DODATKOWE INFORMACJE: Brak czynników szczególnie utrudniających wykonywanie zadań. Jednakże jest to praca biurowa w siedzibie urzędu - długotrwała praca w pozycji siedzącej z użyciem monitora ekranowego (również powyżej 4 godzin dziennie) - obciążenia nerwowe. Brak podległych pracowników. Horyzont czasowy planowania: powyżej 1 kwartału do 1 roku. Kontakty zewnętrzne - kilka razy w roku (m.in. z przedstawicielami Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej). Praca związana również z wyjazdami służbowymi, oraz wystąpieniami publicznymi (szkolenia). Informujemy, że w czasie trwania epidemii koronawirusa SARS-Cov-2, w celu przeciwdziałania zakażeniu epidemiologicznemu, zachowywane są środki bezpieczeństwa określone w Wytycznych Komendanta BiOSG. Szczegółowych informacji udziela: Sekcja Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia BiOSG, tel.: 16 673 2254; 2077; 2875.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny w celu zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i higieny w BiOSG.
  • Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy/w służbie, w opracowywaniu wniosków wynikających z przeprowadzonego badania przyczyn i okoliczności tych wniosków, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/ w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych.
  • Udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy i nowych inwestycji w oddziale oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach, założeniach i dokumentacji rozwiązań techniczno-organizacyjnych w celu zapewnienia poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy (służby).
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (służby).
  • Współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej funkcjonariuszy i pracowników, a w szczególności przy organizowaniu profilaktycznych badań lekarskich funkcjonariuszy i pracowników.
  • Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą /służbą w celu zapobiegania zagrożeniom życia i zdrowia pracowników i funkcjonariuszy oraz poprawy warunków pracy/służby.
  • Współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy (służby), w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony funkcjonariuszy i pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami.
  • Prowadzenie rejestrów, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy (służby).
  • ZŁOŻONOŚĆ I KREATYWNOŚĆ: Na stanowisku realizowane są zadania wielotematyczne. Realizacja zadań wymaga umiejętności trafnej analizy. Przepisy zazwyczaj określają sposób realizacji zadań przypisanych do tego stanowiska. Występuje jednak często konieczność zastosowania właściwej interpretacji zmieniających się przepisów w stosunku do indywidualnych sytuacji i spraw. Występuje duża złożoność procedur związanych z zakresem wykonywanych obowiązków i wymagana jest znaczna kreatywność.
  • NIEZBĘDNA SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA: Zadania wykonywane są samodzielnie, bez zbędnej zwłoki, pod nadzorem i za wiedzą Kierownika Zespołu ds. BHP. W toku normalnej pracy decyzje podejmowane są w uzgodnieniu z kierownikiem. Samodzielność przejawia się miedzy innymi podejmowaniem prac, w ramach zakresu obowiązków służbowych, bez formalnego polecenia, a realizacja poleceń służbowych nie wymaga drobiazgowych instrukcji ze strony przełożonego. Pożądane jest inicjowanie nowych rozwiązań i usprawnień pracy komórki/ jednostki organizacyjnej. W przypadku nieobecności kierownika pracownik pełni jego obowiązki w ramach zastępstwa co wiąże się z podejmowaniem samodzielnych decyzji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • staż pracy: stażu pracy w służbie bhp
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne, prawne;
  • staż pracy: stażu w pracy w dowolnym obszarze;
  • doświadczenie zawodowe w obszarze technicznym w zakresie bhp.
  • szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • biegła znajomość przepisów w zakresie BHP;
  • znajomość przepisów prawa pracy;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B
  • kurs pierwszej pomocy przedmedycznej ;

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W przypadku składania ofert przez osoby niepełnosprawne i dołączenia do aplikacji kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwiedzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie kursu pierwszej pomocy przedmedycznej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (wzór dostępny w załączniku lub na stronie internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej)
  • Kopie dokumentów potwiedzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby BHP
  • Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się do pracy w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej w Przemyślu (dostępna w załączniku lub na stronie internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej)
  • Kopie dokumentów potwiedzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości obsługi pakietu MS Office

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.07.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty aplikacyjne można składać:
    - w formie papierowej, w godz. pracy Oddziału, w siedzibie BiOSG w Przemyślu - ul. Mickiewicza 34;
    - za pośrednictwem urzędu pocztowego;
    - w formie elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP.
    Aplikacje złożone w innej formie, niż określonej powyżej, w tym za pomocą poczty e-mail, nie będą rozpatrywane. Datę nadania w urzędzie pocztowym ustala się na podstawie daty stempla pocztowego. Za datę wpływu aplikacji do urzędu przesłanej za pośrednictwem ePUAP, uważa się datę wpływu na skrzynkę podawczą urzędu. Pozostałe informacje zamieszczono na stronie:
    https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKA-CYWILNE.html

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Dane osobowe są przetwarzane na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).

Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się do pracy w BiOSG w Przemyślu:

Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu informuje, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732000, e-mail: komendant.biosg@strazgraniczna.pl
  2. inspektorem ochrony danych jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji BiOSG, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732110, email: woi.biosg@strazgraniczna.pl
  3. podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą (art.6 ust. 1 lit. „c” w związku z lit. „a” RODO) oraz art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy o Służbie Cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r.;
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Bieszczadzkim Oddziale SG;
  5. podanie swoich danych jest dobrowolne, osoba, która ich nie poda nie będzie mogła brać udziału w naborze do pracy;
  6. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji wobec Pani/Pana, jak również Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu;
  7. Pani/Pana dokumenty, złożone do celów rekrutacyjnych będą przechowywane w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej przez okres niezbędny do czasu przeprowadzenia naboru do pracy. Złożone dokumenty nie są zwracane, a po zakończeniu procedury naboru, dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani zostają komisyjnie zniszczone. Dokumenty osoby przyjętej do pracy zostaną włączone do teczki akt osobowych, a po zakończeniu pracy zostaną z archiwizowane i będą przechowywane przez okres 50 lat liczone od roku następnego po zakończeniu bieżącego roku kalendarzowego;
  8. z chwilą zakończenia procedury naboru, zakres przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych, kandydatów nieprzyjętych do pracy zostaje ograniczony do: imienia, nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania oraz rodzaju i nazwy aplikowanego stanowiska i będą przetwarzane przez okres do 10 lat od dnia złożenia dokumentów do celów statystycznych. Po upływie w/wym. okresu, dane zostaną bezpowrotnie, automatycznie usunięte;
  9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom danych innym niż podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa;
  10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowych;
  11. ma Pani/Pan prawo do:
    • uzyskania od ADO informacji, czy Pani/Pana dane są przetwarzane i w jakim zakresie,
    • dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania,
    • wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
    • żądania ograniczenia przetwarzania danych,
    • do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    • żądania usunięcia danych osobowych,
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

1. Pracownikom oferujemy, m.in.:
- wynagrodzenie zasadnicze ok. 3 641,27 zł brutto plus dodatek za wysługę lat (zgodnie z indywidualnym stażem pracy: od 5 do 20%),
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- „nagrody jubileuszowe”,
- możliwość rozwoju i współpracy ze specjalistami.
2. Oferty otrzymane, lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Za aplikację złożoną w terminie uważa się aplikację, którą złożono w ww. sposób, nie później niż w ostatnim dniu terminu wyznaczonego do składania ofert.
3. Uzupełnianie ofert jest możliwe do dnia 24.07.2020 r.
4. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagania niezbędnego i dodatkowego w zakresie wykształcenia to m.in. świadectwo/dyplom ukończenia szkoły wskazanej w ogłoszeniu. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania w zakresie stażu pracy/doświadczenia zawodowego to np. kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub innych dok., które potwierdzą: staż pracy/doświadczenie zawodowe w: służbie bhp/pracy w dowolnym obszarze/w obszarze technicznym w zakresie bhp. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie kursu pierwszej pomocy przedmedycznej/szkolenia okresowego dla pracowników służby bhp to stosowne zaświadczenia/certyfikaty.
5. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
6. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie, listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie.
7. Brak kontaktu z kandydatem jest równoznaczny z własną rezygnacją z dalszego postępowania rekrutacyjnego.
8. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
9.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu. W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERT PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE PROSZĘ O DOŁĄCZENIE DO APLIKACJI KOPII DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ. JEŻELI PODANE DANE BĘDĄ OBEJMOWAŁY
SZCZEGÓLNE KATEGORIE DANYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 9 UST. 1 RODO, KONIECZNA BĘDZIE WYRAŹNA ZGODA NA ICH PRZETWARZANIE, KTÓRA MOŻE ZOSTAĆ ODWOŁANA W DOWOLNYM CZASIE.
10. Prosimy o kompletne kserokopie dokumentów.
11. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi naboru na stanowiska cywilne, które są dostępne na stronie BiOSG w zakładce: " PRACA W BiOSG" pod adresem: http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni
12. Prosimy o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, który jest również dostępny na stronie BIP BiOSG, w zakładce "Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej" pod adresem: http://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/wolne-stanowiska-w-slu
13. UWAGA! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części: Dokumenty i oświadczenia niezbędne. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane i uwiarygodnione własnoręcznym podpisem dokumenty i oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa się aplikację, w której wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata DATĄ I WŁASNORĘCZNYM/KWALIFIKOWANYM/ZAUFANYM PODPISEM. Ponadto, w liście motywacyjnym należy wskazać NR OGŁOSZENIA lub NAZWĘ STANOWISKA, na które osoba aplikuje. DO DOKUMENTÓW SPORZĄDZONYCH W JĘZYKU OBCYM, Z WYJĄTKIEM CERTYFIKATÓW POTWIERDZAJĄCYCH ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OBCEGO, NALEŻY DOŁĄCZYĆ KOPIE TŁUMACZENIA TYCH DOKUMENTÓW Z JĘZYKA OBCEGO NA JĘZYK POLSKI PRZEZ UPRAWNIONEGO TŁUMACZA PRZYSIĘGŁEGO.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 16 673 2254, 2875, 2077, 2875.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3930

Wytworzył/odpowiada: Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

Udostępnił: Mariusz Strzyż

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia Bieszczadzkiego Oddziału SG

Wprowadzono: 06.07.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×