Komenda Powiatowa Policji w Mielcu
Ogłoszenie o naborze nr 54797ARCHIWALNE z dnia 26.09.2019 r.
-
Oferty do
7
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: GOSPODARKI MANDATOWEJ
WYDZIAŁ WSPOMAGAJĄCY KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W MIELCU
Mielec
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MIELCU
UL. WYSPIAŃSKIEGO 8
39-300 MIELEC
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kompleksowa realizacja zadań w zakresie gospodarki mandatowej.
- Prowadzenie postepowań szkodowych, w tym szkód transportowych i innych powstałych w mieniu Komendy Powiatowej Policji w Mielcu i jednostkach jej podległych (reprezentowanie w tym zakresie KPP w Mielcu).
- Realizacja zadań w zakresie dojazdów funkcjonariuszy do służby zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym – przyjmowanie od funkcjonariuszy Policji oświadczeń o dojazdach do pracy oraz sporządzanie dokumentów do wypłat w celu zwrotu kosztów należności za dojazdy oraz przekazywania tych zestawień do Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
- Zamawianie, rozdysponowanie oraz prowadzenie ewidencji pieczątek i stempli w Komendzie Powiatowej Policji w Mielcu.
- Prowadzenie zbiorów bibliotecznych Komendy Powiatowej Policji w Mielcu.
- Archiwizacja dokumentów wytworzonych w Wydziale Wspomagającym.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- znajomość systemu operacyjnego MS Windows (Word, Excell),
- umiejętność obsługi poczty internetowej,
- samodzielność
- odpowiedzialność,
- znajomosc Ustawy o Służbie Cywilnej,
- umiejetność pracy w zespole,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej,
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne lub wyższe wraz z ukończonymi ekonomicznymi studiami podyplomowymi
- staż pracy: co najmniej 5 lat w administracji publicznej
- znajomość procedur w zakresie gospodarki mandatowej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- życiorys
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.10.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Mielcu
ul. Wyspiańskiego 8
39-300 Mielec
Sekretariat Komendanta Powiatowego Policji w Mielcu
I piętro, pokój 201
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzania o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji
w Mielcu z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 8, 39-300 Mielec;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej;
3) podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy
w służbie cywilnej;
4) jeżeli w dokumentach zostaną podane dodatkowe dane, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie. Zgodę w ten sposób wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie;
5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu może zatrudnić na tym samym stanowisku inną osobę spośród kandydatów, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
6) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach mogą być podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie Komendy Powiatowej Policji w Mielcu w zakresie realizacji procesu rekrutacji;
7)przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
b) sprostowania swoich danych na podstawie art.16 RODO
c) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO oraz ich usunięcia po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów;
8) Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanym procesom związanym
z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;
9) Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unia Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.
10) W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych
w Komendzie Powiatowej Policji w Mielcu:
a) listownie na adres Komendy Powiatowej Policji w Mielcu;
b) e-mailowo na adres: iod.mielec@rz.policja.gov.pl
11) W przypadku jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia.
List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.
Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym
w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Techniki i metody selekcji: weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych, rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku dużej ilości ofert przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy i umiejętności.
Kandydatki/kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2.735,86 zł + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% - przy stażu pracowniczym 5 lat, do 20% - przy stażu pracowniczym 20 lat).
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 17 5845361