Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Prudniku

Ogłoszenie o naborze nr 3601ARCHIWALNE z dnia 16.09.2016 r.

  • Oferty do
    26

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1/1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: księgowości i kadr

dział finansowo - księgowy



Miejsce wykonywania pracy:

Prudnik

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Nyska 28

WARUNKI PRACY

- praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, - umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na stałe, - lokalizacja biura: parter, - wyposażenie stanowiska pracy: komputer, drukarka, telefon-fax, kserokopiarka, - fizyczne warunki pracy: praca przy komputerze, urządzeniach biurowych, obsł. komputera powyżej 4godz. dziennie, praca wymagająca sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji siedzącej, pokój oświetlony, ogrzewany

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa kadrowa urzędu,
  • sporządzanie umów zleceń dla lekarzy wolnej praktyki wyznaczonych do wykonywania prac zleconych,
  • kontrola finansowa rozliczeń z lekarzami wolnej praktyki,
  • wystawianie rachunków z tyt. popranych opłat za wykonane nadzory,
  • sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • bieżąca analiza kont księgowych w zakresie dokonywanych wpłat dochodów budżetowych i finansowych,
  • sporządzanie przelewów przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej,
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów,
  • obsługa sysytemu budżetowego TREZOR,
  • zastępstwo w dziale administracyjnym, w przypadku nieobecności pracownika sekretariatu,
  • wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego oraz kierownika jednostki.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne , lub licencjat o podobnym profilu
  • staż pracy: 1 rok w księgowości związanej z finansami publicznymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • mile widziane wykszatłcenie ekonomiczne oraz doświadczenie w pracy w jednostce budżetowej lub innej jednostce sektora finansów publicznych,
  • znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dysypliny finansów publicznych,
  • znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem pracy ( Ustawa o rachunkowości, Ustawa o finansach publicznych, Kodeks pracy)
  • znajomość programów komputerowych Windows, Office oraz programów służących do rozliczeń bankowych, prowadzenia ksiąg rachunkowych, ewidencji majątku trwałego jednostki , kadr i płac
  • posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
  • posiadanie cech osobowości takich jak: odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, posiadanie umiejętnośći analitycznego myślenia.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Prudniku
    ul. Nyska 28, 48-200 Prudnik

    telefon: 77 436 22 42

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty, w kopercie zamkniętej z dopiskiem " dotyczy zatrudnienia na stanowisko: referent dział finansowo - księgowy.

Osoby, które złożyły dokumenty w terminie zostaną powiadomione telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy w sprawie zatrudnienia.



Liczba odwiedzin: 2693

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Prudniku

Udostępnił: Agnieszka Woźniak

Komórka organizacyjna: sekretariat

Wprowadzono: 16.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×