Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Prudniku
Ogłoszenie o naborze nr 3601ARCHIWALNE z dnia 16.09.2016 r.
-
Oferty do
26
września
2016
-
Wymiar etatu
1/1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: księgowości i kadr
dział finansowo - księgowy
Prudnik
Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Nyska 28
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa kadrowa urzędu,
- sporządzanie umów zleceń dla lekarzy wolnej praktyki wyznaczonych do wykonywania prac zleconych,
- kontrola finansowa rozliczeń z lekarzami wolnej praktyki,
- wystawianie rachunków z tyt. popranych opłat za wykonane nadzory,
- sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
- bieżąca analiza kont księgowych w zakresie dokonywanych wpłat dochodów budżetowych i finansowych,
- sporządzanie przelewów przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej,
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,
- obsługa sysytemu budżetowego TREZOR,
- zastępstwo w dziale administracyjnym, w przypadku nieobecności pracownika sekretariatu,
- wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego oraz kierownika jednostki.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne , lub licencjat o podobnym profilu
- staż pracy: 1 rok w księgowości związanej z finansami publicznymi
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- mile widziane wykszatłcenie ekonomiczne oraz doświadczenie w pracy w jednostce budżetowej lub innej jednostce sektora finansów publicznych,
- znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dysypliny finansów publicznych,
- znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem pracy ( Ustawa o rachunkowości, Ustawa o finansach publicznych, Kodeks pracy)
- znajomość programów komputerowych Windows, Office oraz programów służących do rozliczeń bankowych, prowadzenia ksiąg rachunkowych, ewidencji majątku trwałego jednostki , kadr i płac
- posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- posiadanie cech osobowości takich jak: odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, posiadanie umiejętnośći analitycznego myślenia.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Prudniku
ul. Nyska 28, 48-200 Prudnik
telefon: 77 436 22 42
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty, w kopercie zamkniętej z dopiskiem " dotyczy zatrudnienia na stanowisko: referent dział finansowo - księgowy.
Osoby, które złożyły dokumenty w terminie zostaną powiadomione telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy w sprawie zatrudnienia.